Mroczna aleja

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - Solucja - Denerim, mroczna aleja
  1. Wyjścia z zaułku (mapa świata)
  2. Atak bandytów
  3. Dom magów krwi
  4. Zakapturzony kurier
  1. L - pojemnik z losowym przedmiotem

1 - wyjścia z zaułku. Możesz się nimi przenieść do dowolnej innej lokacji.

2 - atak bandytów. Czeka cię tutaj walka z ok. tuzinem słabo uzbrojonych bandytów i ich hersztem o "żółtym" stopniu trudności. Jest to jedna z trzech band, które musisz zlikwidować, by ukończyć zadanie "Sprawiedliwość zaułków" dla Kantora.

3 - dom domniemanego maga krwi. Jedno z czterech domostw, które musisz oznaczyć w zadaniu "Krwawe ostrzeżenie" dla Kolektywu magów.

4 - zakapturzony kurier. Jeden z 5 ludzi, z którymi musisz porozmawiać, by wypełnić zadanie "Kto nie smaruje, ten nie pojedzie" dla Nieregularnych Blackstone'a.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.