Grota na Głębokich Ścieżkach

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Golemy z Amgarraku - Solucja - Grota na Głębokich ścieżkach

Wątek główny

Swego czasu klan Dace z Orzammaru ufundował ekspedycję do dawnego thaigu rodziny o nazwie Amgarrak. Na miejscu miały znajdować się sekrety tworzenia golemów, które zaginęły wraz ze zniknięciem Caridina. Niedługo później wszelki słuch o wyprawie zaginął. Jerrik Dace, brat uczestniczącego w ekspedycji Brogana wierzy, że teraz jedynie Szary Strażnik jest w stanie pomóc mu odnaleźć i uratować krewnego - o ile oczywiście jeszcze żyje.

DLC możesz rozpocząć przy pomocy dowolnej postaci z Dragon Age: Początek lub dodatku Przebudzenie, choć nic nie stoi na przeszkodzie, byś stworzył zupełnie nową postać. Przygodę zaczniesz (1) w bliżej nieznanej grocie położonej gdzieś na Głębokich Ścieżkach, zaś twoim pierwszym celem będzie odnalezienie wejścia do Amgarraku. Na początku u twego boku staną szampierz Jerrik Dace oraz jego "maskotka" - bronto o imieniu Snug. Jeśli nie odpowiada ci profesja kompana, możesz ją łatwo zmienić przy pomocy Księgi Pierwszych Strażników (Memoirs of the First Wardens) - jest to dość przydatne, jeśli twoja główna postać również jest oburęcznie walczącym łotrzykiem.

1 - punkt startowy.

2 - martwy krasnolud. W miejscu tym znajdziesz zwłoki jednego z członków ekspedycji, a przy nim całkiem niezły łuk Chasyndzki ramię (Chasind Arm) oraz kilka arcymistrzowskich run, które już niedługo będziesz mógł umieścić w swoim pancerzu lub broni.

3 - komnata wypełniona mgłą. Czeka cię tutaj walka z kilkoma wrzeszczotami, jednak nie powinny ci sprawić żadnych problemów. Po zakończeniu bitwy mgła odsłoni małe kawerny oznaczone liczbami 4 oraz 5 - obie są związane z zadaniem Runiczny golem (The Runic Golem).

4 - runiczny golem. W tej małej kawernie odnajdziesz wspomnianą już maszynę, związaną z zadaniem Runiczny golem (The Runic Golem).

5 - różdżka kontrolna, runiczne kowadło. Pierwszy ze znalezionych tu przedmiotów jest połączony z zadaniem Runiczny golem (The Runic Golem). Drugi, po kliknięciu, pozwoli ci na umieszczenie znalezionych run we wnętrzu broni lub pancerza, dzięki czemu staną się one znacznie potężniejsze. Wszystko odbywa się na tej samej zasadzie, co w przypadku korzystania z usług zwykłego zaklinacza.

6 - okaleczone zwłoki. Znajdziesz przy nich Czarodziejskie buty do biegania (Mage's Running Boots) - przydatne, jeśli posiadasz w swojej kompanii maga.

7 - główna bitwa. Stoczysz tutaj bój z "czerwonym" tajemnym horrorem, "żółtym" ożywieńcem i kilkoma zwykłymi nieumarłymi. Na początku zlikwiduj oczywiście tego pierwszego, gdyż jego wysokopoziomowe zaklęcia mogą wyrządzić ci sporo krzywdy. Jeśli tego dokonasz, losy bitwy będą już praktycznie przesądzone. Po walce zajrzyj do leżącej nieopodal skrzyni, a znajdziesz tam pas Żądło osy (Wasp's Sting).

8 - brama do Amgarraku. Jej otwarcie przeniesie całą twoją drużynę do wnętrza thaigu.

Zad. poboczne

Runiczny golem (The Runic Golem)

Zleceniodawca: brak. Zadanie otrzymasz po przyjrzeniu się runicznemu golemowi (4).
Nagroda: 2000 PD, przyłączenie golema do drużyny
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Zadanie to jest krótkie, banalnie proste i niesie ze sobą sporo korzyści. Aby je ukończyć, wystarczy zbadać runicznego golema (4), zdobyć różdżkę kontrolną (5) i wrócić do maszyny, by ją aktywować. W efekcie zyskasz 2000 PD i potężnego sojusznika, który potrafi nie tylko zadawać spore obrażenia obuchowe, ale także leczyć drużynę, a w późniejszej fazie DLC będzie w stanie także "ożywiać" poległych towarzyszy.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia