Dzielnica targowa

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Kroniki mrocznych pomiotów - Solucja - Denerim, dzielnica targowa
  1. Punkt startowy
  2. Balistyz
  3. Bann Teagan, Sir laundry
  4. Gorim
  5. Tawerna "Pod nienażartym szlachicem"
  6. Garstka obrońców
  7. Miejsce składowania zapasów
  8. Brama do obcowiska

Wątek główny

Przekradnij się obok balist

Na początek musisz zlikwidować żołnierzy, którzy strzegą balist (2). Nie możesz jednak rzucić się do frontalnego ataku, gdyż skończy się to automatyczną śmiercią. W celu unieszkodliwienia maszyn "ujarzmij" wrzeszczota, który niepostrzeżenie przekradnie się za pierwszą linię wroga i przy jego pomocy zabij żołnierzy. Dopiero gdy to nastąpi, pozwól reszcie drużyny przystąpić do szturmu na rynek, gdzie niemal od razu czeka cię walka z sir Perthem i kilkoma żołnierzami.

Gdy wykonasz to zadanie, otrzymasz opcjonalne zlecenie "Wyrżnij niewinnych mieszkańców".

Zabij banna Teagana

Kolejnym celem jest zabicie banna Teagana, który wraz z sir Landry'm i małym oddziałem żołnierzy stacjonuje przy bramie 3. Bitwę rozpocznij od mocnego uderzenia przy pomocy ogrzego "Miotania", po czym pozwól ogrowi zająć się Laundry'm, natomiast Przodownika skieruj na samego Teagana. Pozostałym pomiotom nakaż likwidację szeregowych żołnierzy. Walka nie powinna trwać zbyt długo, zaś przy zwłokach poległych znajdziesz m.in. Tarczę Redcliffe, która prawdopodobnie będzie ci służyć aż do końca rozgrywki.

Po zlikwidowaniu banna warto się zająć pozostałymi obrońcami dzielnicy, choć nie jest to już wpisane w warunki ukończenia zadania.

Na początek zlikwiduj Gorima (4), który w pojedynkę jest dość łatwym celem.

Gdy zbliżysz się do drzwi tawerny "Pod nienażartym szlachcicem" (5), wybiegnie z niej grupka słabo uzbrojonych pijaków pod dowództwem Oghrena. Krasnolud jest twardym przeciwnikiem, ale pozbawiony wsparcia nie powinien zbyt długo utrzymywać się przy zyciu. Przy jego ciele znajdziesz Młot Mistrza Kuźni. Warto zaznaczyć, że przy tawernie co chwilę będą pojawiać się nowi obrońcy, toteż jeśli chcesz zapracować na uznanie swojej drużyny, możesz spędzić tutaj chwilkę i wybić kilka grup ludzi.

Ostatnia grupka obrońców, uzbrojona w balistę, czeka na ciebie w zaułku oznaczonym 6. W pierwszej kolejności zlikwiduj operatora maszyny oraz wspomagającą żołnierzy Czarodziejkę Kręgu. Gdy to uczynisz, zabicie pozostałych żołnierzy stanie się formalnością W kufrach obok balisty znajdziesz mnóstwo składników alchemicznych, jednak nie będziesz w stanie ich wykorzystać dopóki nie zrekrutujesz sapera lub emisariusza (możesz tego dokonać dopiero w elfim obcowisku).

Wysadź bramę

Kolejne zadanie polega na zaprowadzeniu genloka sapera pod bramę wiodącą do obcowiska (8), przy czym możesz to zrobić nie rekrutując go do drużyny. Warto to jednak przemyśleć, gdyż jednostka ta jako jedyna może korzystać z alchemii i tym samym zapewnić ci świeżą dostawę eliksirów, co okaże się bardzo ważne w kontekście kolejnych etapów dobywania miasta. Jeśli saper po drodze zginie, nie przejmuj się - chwilę później pojawi się następny.

Powstrzymaj zaopatrzenie

Zaprowadzony pod bramę saper zacznie pracować nad ładunkami wybuchowymi, tymczasem ty masz inne zmartwienie - ludzie organizują zaopatrzenie w północnej części dzielnicy. Udaj się więc w okolice 7 i zlikwiduj wszystkich wrogów (niektórzy rycerze są stopnia "żółtego"). Chwilę później zobaczysz uciekających Mistrza Wade'a i Herrena, jednak nie będziesz mógł ich zabić. Zadanie zostanie zaliczone, gdy zbadasz zapasy, które chwilę później zostaną wysadzone przez pojawiającego się znikąd sapera.

Zabij uzdrowicielkę

Saper wysadził bramę, jednak drogę do obcowiska zagrodzili ci teraz Wynne, komtur Gregor, Cullen oraz kilku Templariuszy. Wyślij ogra, by zajął się Wynne (szczególnie dobrze sprawdzi się talent "Chwytu", który uniemożliwi czarodziejce rzucanie zaklęć przez dłuższą chwilę), podczas gdy uwaga reszty druzyny skupi się na Gregorze oraz jego pomocnikach. Z uwagi na dość dobre pancerze przeciwników walka będzie raczej długa, jednak powinieneś bez większych problemów zwyciężyć. Przy ciele Wynne znajdziesz Duchową obrączkę.

Spustosz obcowisko

Zadanie to zostanie zaliczone, gdy skorzystasz z bramy do obcowiska (8) i na mapie Denerim wybierzesz właśnie dzielnicę elfów.

Zad. poboczne

Wyrźnij niewinnych mieszkańców

Zadanie jest dość proste i jak sam tytuł wskazuje, polega na zabiciu 10 nieuzbrojonych Denerimczyków, którzy będą pojawiać się w losowych miejscach dzielnicy targowej. Mieszkańców miasta możesz spotkać niemal wszędzie, dlatego też nie powinieneś mieć żadnych problemów z upolowaniem dziesiątki z nich. Za ukończenie tego zadania otrzymasz talent "Zabójcze uderzenie".


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.