Lochy

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Pieśń Leliany - Solucja - Lochy

1 - cela; punkt startowy.

2 - pomieszczenie, w którym przetrzymywani są Sketch i Silas Corthwaite. Znajdziesz tutaj także zawartość swojego ekwipunku.

3 - dźwignia. Otwiera kraty nr 4.

4 - kraty. Można je otworzyć przy pomocy dźwigni nr 3.

5 - sala tortur. Wewnątrz znajdziesz szczątki Tuga, które są związane z zadaniem Uhonorowanie Tuga (Honoring Tug).

6 - dźwignia. Otwiera kraty nr 7.

7 - kraty. Można je otworzyć przy pomocy dźwigni nr 8.

8 - baraki. W skrzyniach znajdziesz m.in. Tarczę rycerza-dowódcy (Knight-Commander's Shield) oraz Mistrzowsko wykonaną część, niezbędną, by ukończyć zadanie Bojowy strój prowokatora (Orlesian Battledress).

9 - cela z więźniami. Uwolnieni elfowie podziękują ci i uciekną. W pomieszczeniu znajduje się również szafka z bronią i elementami pancerza, która pozwoli ci lepiej uzbroić Silasa.

10 - dźwignia. Otwiera kraty nr 11.

11 - kraty. Można je otworzyć przy pomocy dźwigni nr 10.

12 - wyjście. Zaprowadzi cię do świątyni Stwórcy.

Wątek główny

Zaczynasz pobity i ranny w swojej celi (1). Opowieść oczywiście nie kończy się jednak w więzieniu - po chwili usłyszysz nieznajomy głos, który nakaże ci walczyć o swoje życie. Otrzymasz również mały pakunek, wewnątrz którego znajdziesz klucz otwierający celę oraz Wypolerowany ostry nóż (Pelerine Slip-Knife) - twoją jedyną broń w tej chwili.

Opuść swoją celę i przejdź do pobliskiego pomieszczenia (2). Tam natrafisz na trójkę strażników, swój ekwipunek oraz dwóch innych więźniów - twojego towarzysza Sketcha, a także bliżej nieznanego wojownika mianującego się jako Silas Corthwaite. Nim na dobre rzucisz się wraz z kompanami w wir walki, warto jednak szybko włożyć na siebie zawartość odnalezionego plecaka - toczenie bojów bez zbroi mogłoby być dość "niekomfortowe".

Po opuszczeniu tej celi twoim jedynym zadaniem jest wydostanie się z lochów. Oczywiście, by tego dokonać, będziesz musiał pokonać jeszcze kilkunastu strażników, w tym stoczyć dość ciężki bój w sali tortur (5) - rezydujący tam mag posiada całkiem spory arsenał wysokopoziomowych zaklęć, dlatego też jeśli go szybko nie zlikwidujesz, prawdopodobnie przegrasz batalię.

Jak pewnie zauważysz, drogę do wyjścia blokują ci 3 pary krat. Aby się ich pozbyć, należy użyć odpowiednich dźwigni - 3 do kraty 4, 6 do 7 i 10 do 11.

Po kilku kolejnych bitwach w końcu dotrzesz do wyjścia (12), które zaprowadzi cię do... świątyni Stwórcy.

Zad. poboczne

Uhonorowanie Tuga (Honoring Tug)

Zleceniodawca: brak. Zadanie otrzymasz po odnalezieniu Krawędzi Tuga (Tug's Edge)
Nagroda: topór Krawędź Tuga (Tug's Edge) lub stały bonus do magii dla Sketcha, 3000 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: W sali tortur (5) natkniesz się na zwłoki swojego byłego kompana Tuga. Pośród jego rzeczy, które leżą nieopodal, znajdziesz m.in. "prezent" o nazwie Krawędź Tuga (Tug's Edge). Jeśli wręczysz go Silasowi, przedmiot ten zamieni się w broń o tej samej nazwie, natomiast jeśli podarujesz go Sketchowi, elf otrzyma na stałe bonus związany z siłą zaklęć. W obu przypadkach za podarowanie przedmiotu jednemu z kompanów otrzymasz 3000 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.