Posiadłość - powrót

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

Posiadłość, wnętrze

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Pieśń Leliany - Solucja - Posiadłość, wnętrze

1 - gabinet Raleigha. W tym miejscu rozpoczynasz rozgrywkę.

2 - zbrojownia. Wewnątrz natkniesz się na "zółtego" Mistrza broni i 3 ogary bojowe mabari. Walka nie należy do najprostszych; najlepiej na początku pozbyć się psów, by wówczas skupić całą swoją siłę ofensywną na ich panu. Na stojakach możesz znaleźć wiele przydatnych przedmiotów (w większości losowych), w tym Mistrzowsko wykonaną część - niezbędną do ukończenia zadania Bojowy strój prowokatora (Orlesian Battledress).

3 - wyjście. Zaprowadzi cię ono do ogrodu.

Po powrocie do pałacu trafisz od razu do gabineta gen. Raleigha. Zabierz ze stołu orlezjańskie dokumenty, a już chwilę później usłyszysz głosy bijących na alarm strażników. Musisz uciekać, jednak droga prowadząca do znanego ci już okna jest tym razem odcięta. Twoją ostatnią deską ratunku jest wyjście przez ogród (3).

Nim jednak do niego dotrzesz, czeka cię kilka łatwych batalii z grupami żołnierzy. Jedyne naprawdę trudne starcie czeka cię w zbrojowni (2), jednak tak na dobrą sprawę, jeśli sam do wejdziesz do tego pomieszczenia, to unikniesz tej walki.

Wyjście oznaczone 3 zaprowadzi cię na dziedziniec.

Posiadłość, dziedziniec

cRPG - Dragon Age: Początek - DLC - Pieśń Leliany - Solucja - Posiadłość, dziedziniec

1 - wejście do pałacu. Punkt startowy.

2 - miejsce spotkania z Marjolaine.

Kiedy tylko znajdziesz się już na dziedzińcu (1), biegnij na spotkanie z Marjolaine (2). Na miejscu okaże się jednak, że padłeś ofiarą zdrady, zaś twoja mentorka wbije ci nóż w plecy. Chwilę później pojawi się sam gen. Raleigh, który umieści ciebie oraz twoich towatzyszy w lochach.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia