Orzammar, Arena Prób

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

cRPG - Dragon Age: Początek - Solucja - Orzammar, arena Prób
  1. Wyjście (do dzielnicy gminu)
  2. Varick
  3. Bazyl
  4. Mistrz Prób
  5. Zamknięte drzwi
  6. Rzeźba na ścianie
  7. Oficjalna nagana
  8. Myaja
  9. Komnata Myajy
  10. Macher Gredin, Jertrin
  11. Gwiddon
  12. Zbrojmistrz

Wątek główny

Względem głównej fabuły Arena Prób została wykorzystana tylko raz - podczas toczenia nań bojów w imieniu lorda Harrowmonta, o ile oczywiście zdecydowałaś się go popierać. Ten fragment wątku głównego został opisany tutaj.

Eksploracja

1 - przejście do dzielnicy gminu.

2 - Varick. Krasnolud opowie ci co nieco o samych Próbach.

3 - Bazyl. Wojownik jest związany z zadaniem zleconym przez Dulina - patrz wątek główny.

4 - Mistrz Prób. Jeśli wspierasz lorda Harrowmonta, to właśnie dzięki niemu będziesz mógł wziąć udział w Próbach. Dokładny opis walk znajduje się w części poświęconej wątkowi głównemu.

Jeżeli natomiast popierasz księcia Bhelena, Mistrz Prób nie będzie miał do powiedzenia nic ponadto, że "spektakl rozpocznie się w ciągu kilku najbliższych godzin".

5 - zamknięte drzwi. Wrota te zostaną otwarte po przyjęciu zadania od Dulina Forendera lub Vartaga Gavorna (patrz wątek główny).

6 - rzeźba na ścianie. Badając ją otrzymasz kolejny wpis do Kodeksu.

7 - oficjalna nagana. Jest to kolejny dokument, z którym musisz się zapoznać wykonując zadanie "Klucz do bram miasta".

8 - Myaja. Kobieta jest związana z zadaniem dla Dulina (patrz wątek główny).

9 - komnata Myajy. Znajdziesz w niej skrzynię, której zawartość jest związana z zadaniem dla Dulina (patrz wątek główny).

10 - Macher Gredin, Jertrin. Obaj krasnoludowie są związani z zadaniem "Złodziej w domu nauki". Nie spotkasz ich tam jednak, dopóki nie dotrzesz do odpowiedniego momentu w wymienionym wyżej queście.

11 - Gwiddon. Wojownik jest związany z zadaniem zleconym przez Dulina - patrz wątek główny.

12 - Zbrojmistrz. Krasnolud ów zaoferuje ci możliwość wzięcia udziału w nie do końca legalnych walkach, toczonych na Arenie w systemie 4 vs. 4. Możesz wziąć udział w 4 bitwach, które nie są już tak łatwe jak zwykłe Próby, ale za każde zwycięstwo otrzymasz 12 srebrników i 250 PD. Jeśli wygrasz wszystkie 4 potyczki, otrzymasz dodatkowo Pierścień Krwi.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.