- Płonący templariusz
- Rhagos
- Esencja sprytu
- Esencja magii
- Esencja sprytu
- Esencja kondycji
- Zdrój siły
W lokacji tej będziesz musiał stawić czoło wariacjom różnych płonących istot - ludzi, ogarów, templariuszy itp.
Główne cele:
- Nauczyć się formy płonącego człowieka - w pomieszczeniu nr 1 czeka cię walka z Płonącym templariuszem i Płonącym demonem. Kiedy pokonasz tego pierwszego, tuż przed śmiercią nauczy cię formy płonącego człowieka, dzięki której będziesz mógł swobodnie przechodzić przez wypełnione ogniem ścieżki.
- Zabić Rhagosa - demon jest jednym z 5 strażników broniących przejścia do wewnętrznego sanktuarium - znajdziesz go w punkcie 2. Najłatwiej go pokonać będąc w formie płonącego człowieka, która zapewni ci odporność na prawie wszystkie jego ataki.
Cele dodatkowe:
- 3 - esencja sprytu. Dodaje na stałe +1 do sprytu.
- 4 - esencja magii. Dodaje na stałe +1 do magii.
- 5 - esencja sprytu. Dodaje na stałe +1 do sprytu.
- 6 - esencja kondycji. Dodaje na stałe +1 do kondycji.
- 7 - zdrój siły. Dodaje na stałe +1 do siły.
Przejścia
Poniższe litery odpowiadają rodzajowi oraz umiejscowieniu poszczególnych przejść na powyższej mapie.
- A - ścieżki spowite płomieniami (musisz być w formie płonącego człowieka, aby przejść bez uszczerbku na zdrowiu).
- B - masywne drzwi (musisz być w formie golema, aby przez nie przejść).
- C - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- D - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- E - schody.
- F - mysia dziura (musisz być w formie myszy, aby z niej skorzystać).
- G - duchowe drzwi (musisz być w formie ducha, aby z niej skorzystać).
- P - piedestały Pustki.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!