Posiadłość arla Eamona

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek

Po zebraniu wszystkich czterech sojuszników, udaj się na spotkanie z arlem Eamonem, niezmiennie rezydującym w swoim zamku w Redcliffe. Mężczyznę bardzo ucieszą przyniesione przez ciebie wieści. Eamon zadecyduje, że zebrane siły są wystarczające, by można było zwołać Zjazd Możnych. Jeśli jesteś gotów do drogi (a nie masz większych powodów, by nie być), wraz z arlem przenieniesz się do jego posiadłości w Denerim.

cRPG - Dragon Age: Początek - Solucja - Zjazd Możnych, Posiadłość arla Eamona

Eksploracja

1 - wyjścia z posiadłości. Prowadzą do dzielnicy targowej Denerim.

2 - kufer. Wewnątrz niego znajdziesz List miłosny, niezbędny do ukończenia zadania "Korepspondencja interrupta".

3 - księga. Jej przeczytanie zapewni ci nowy wpis w Kodeksie.

4 - księga. Także i ta doda do twojego Kodeksu nowy wpis.

5 - księga. Kolejne tomiszcze, kolejny wpis do Kodeksu.

6 - Nigella. Elfia służąca nie ma zbyt wiele do powiedzenia.

7 - księga. Tak jak i wcześniej, otrzymasz nowy wpis do Kodeksu.

8 - księga. I kolejna notka w Kodeksie.

9 - księga. Zapewni ci jeszcze jeden wpis do Kodeksu.

10 - arl Eamon, Erlina. Z obojgiem musisz spotkać się w ramach wątku głównego gry.

Wątek główny

Tuż po przyjeździe do stolicy Fereldenu, niespodziewaną wizytę w posiadłości Eamona złoży... sam Loghain. Rozmowę z nim możesz poprowadzić na kilka różnych sposobów, jednak cokolwiek byś nie zrobił, nie przełoży się to w żaden sposób na dalszą część rozgrywki.

Od tej pory posiadłość arla będzie funkcjonować jako obóz drużyny, w którym możesz rozmawiać z jej członkami, a także rekrutować ich na kolejne misje. Niestety, we włościach arla nie rezyduje ani jeden kupiec, dlatego też prędzej czy później zawitasz jeszcze do swojego "standardowego" obozowiska w głuszy. Ot, choćby po to, by sprzedać niepotrzebne przedmioty i zakląć runy w nowe artefakty.

Warto zauważyć, że twoja kolejna wizyta w Denerim nie przyniesie praktycznie żadnych nowych zadań pobocznych, dlatego też możesz spokojnie dokończyć te, których jeszcze nie wykonałeś, lub po prostu skupić się na wątku głównym historii. W tym drugim przypadku musisz udać się do komnaty arla (10), gdzie spotkasz Erlinę, służkę królowej Anory. Elfka stwierdzi, że jej pani została porwana przez arla Howe'a i może zginąć; co więcej, wina za ten czyn może spaść na arla Eamona i ciebie, co niemal uniemożliwiłoby twojemu stronnictwu obalenie Loghaina. Twoim kolejnym celem jest więc uratowanie Anory, która przetrzymywana jest w posiadłości arla Denerim.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia