Pokład 1: Kajuta kapitańska
1 - winda. Możesz się nią poruszać pomiędzy wszystkimi pokładami.
2 - prywatny terminal. Dzięki niemu możesz czytać przychodzące wiadomości, sprawdzać status załogi i przeglądać ulepszenia. Dodatkowo, jeśli obejrzysz wszystkie trzy filmy instruktażowe, otrzymasz Osiągnięcie "Dobre wyszkolenie".
3 - modele statków. W czasie swoich podróży będziesz mógł kupić modele różnych okrętów. Jeśli się na to zdecydujesz, miniaturowe modele pojawią się właśnie w tym miejscu.
4 - witryna z medalami. Możesz tutaj przeglądać swoje Osiągnięcia.
5 - akwarium. W czasie swoich podróży będziesz mógł nabyć kilka różnych ryb. Jeśli to zrobisz, pojawią się właśnie tutaj. Pamiętaj o tym, by dokarmiać je możliwie jak najczęściej. Później, kiedy wejdziesz w bliższe relacje z Yeoman Chambers (), kobieta zaproponuje, że zadba o twoich pupili.
6 - szafka z pancerzami. Możesz tutaj wybrać rodzaj pancerza, który będziesz nosił w czasie najbliższej misji, jego krój, a także kolor.
Pokład 2: Centrum Informacji Bojowych
7 - winda. Możesz się nią poruszać pomiędzy wszystkimi pokładami.
8 - mapa galaktyki. Podobnie jak w Mass Effect, dzięki niej możesz decydować o celu podróży.
9 - prywatny terminal. Dzięki niemu możesz czytać przychodzące wiadomości, sprawdzać status załogi i przeglądać ulepszenia. Dodatkowo, jeśli obejrzysz wszystkie trzy filmy instruktażowe, otrzymasz Osiągnięcie "Dobre wyszkolenie".
10 - Yeoman Chambers. Kobieta jest twoją osobistą asystentką i będzie cię informować o statusie drużyny oraz nowych informacjach przesłanych na twoją skrzynkę pocztową.
\
11 - laboratorium. Dostęp do niego uzyskasz po wykonaniu misji Akta: Profesor. Wewnątrz spotkasz zwerbowanego naukowca - Mordina Solusa. Znajdziesz tutaj także terminal badawczy, dzięki któremu możesz rozwijać technologię broni, pancerzy oraz samej Normandii. Nowe ulepszenia znajdziesz podczas misji lub u różnych kupców, zaś badania nad nimi będą wymagały przetworzenia zebranych surowców.
12 - pokój komunikacyjny. To tutaj będziesz odbywał rozmowy z Człowiekiem Iluzją.
13 - zbrojownia. Wewnątrz znajdziesz Jacoba Taylora. Natkniesz się także na szafkę z bronią, dzięki której możesz zdecydować o wyborze arsenału, jakiego użyjesz podczas najbliższej misji.
14 - mostek. Możesz tutaj porozmawiać z Jokerem.
Pokład 3: Kwatery załogi
15 - winda. Możesz się nią poruszać pomiędzy wszystkimi pokładami.
16 - stacja medyczna. Spotkasz tam swoją starą znajomą, dr Chakwas. Kiedy zapytasz ją, czy czegoś potrzebuje, odpowie, że ma wszsystko, oprócz... lodowej brandy Serrice. To rozpocznie mini-quest o tej samej nazwie.
17 - rdzeń SI. Dostęp tutaj otrzymasz dopiero po zwerbowaniu Legiona. Jest to miejsce, w którym zawsze znajdziesz przedstawiciela gethów.
18 - sierżant Gardner. Mężczyzna słuzy jako dozorca, a także... kucharz. Jeśli zapytasz, czy czegoś potrzebuje, stwierdzi, że przydałoby się trochę lepszego jedzenia - na obecnym załoga daleko nie zajedzie. Zaowocuje to zadaniem pobocznym Normandia: Specjalne składniki.
19 - kajuta Mirandy. Możesz ją tutaj znaleźć zawsze podczas pobytu na Normandii.
20 - centrala artyleryjska. Dostęp do tego miejsca otrzymasz dopiero po wykonaniu misji Akta: Archanioł. Zawsze możesz tam spotkać Garrusa Vakariana.
21 - pokład obserwacyjny A. Dostęp do niego otrzymasz dopiero po wykonaniu misji Akta: Egzekutorka. Zawsze możesz tam spotkać Samarę.
22 - systemy podtrzymywania życia. Dostęp do tego pomieszczenia otrzymasz dopiero po wykonaniu misji Akta: Zabójca. Zawsze możesz spotkać tam Thane'a Kriosa.
23 - pokład obserwacyjny B. Jeśli zainstalowałeś DLC pt. Kasumi: Skradziona pamięć, to po wykonaniu głównej misji dodatku otrzymasz dostęp do tego pomieszczenia. Spotkasz tam zawsze Kasumi. Obejrzenie rzeczy należących do złodziejki pozwoli ci ją lepiej poznać.
Pokład 4: Maszynownia
24 - winda. Możesz się nią poruszać pomiędzy wszystkimi pokładami.
25 - bakburtowa ładownia. Dostęp do niej otrzymasz po wykonaniu misji Akta: Watażka. Zawsze możesz tam spotkać Grunta.
26 - schody na podpokład.
27 - inzynierowi Daniels i Donnelly. Kiedy zapytasz ich o potrzeby, stwierdzą, że wszystko działą poprawnie, jednak jeśli zamontować lepsze sprzęgi, konserwacja całego systemu zabierałaby o wiele mniej czasu. Rozmowa rozpocznie mini-quest Normandia: Sprzęgi TUP.
28 - Tali. Quariankę spotkasz tutaj zawsze po wykonaniu misji Akta: Tali.
29 - sterburtowa ładowania. Jeśli zainstalowałeś DLC pt. Zaeed: Cena zemsty, to po wykonaniu głównej misji dodatku otrzymasz dostęp do tego pomieszczenia. Jeśli zbadasz przedmoty należące do najemnika, dowiesz się co nieco na temat jego przeszłości.
30 - maszynownia. Po wykonaniu misji Akta: Skazaniec będziesz mógł tutaj zawsze spotkać Jack.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!