Tuchanka

Solucja i poradnik gry Mass Effect 2

Tuchanka to macierzysta planeta krogan, położona w systemie Aralakh, wewnątrz Krogańskiej Strefy DMZ. Przybędziesz tutaj przede wszystkim w celu wykonania dwóch misji lojalnościowych.

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Mass Effect 2 - Eksploracja - Tuchanka

1 - miejsce dokowania Normandii. Przywita cię tam krogański nadkapitan, który "poprosi" cię o spotkanie z wodzem.

2 - wódz. Na tronie Urdnotów, którzy panują teraz nad Tuchanką i większością krogańskich klanów, spotkasz Wrexa (jeśli przeżył kampanię Mass Effect) lub Wreava (w każdym innym wypadku). To, kto przewodzi rdzennej rasie planety, będzie mieć swój skutek podczas powitania, choć nie wpłynie na dalszą rozgrywkę. Od wodza krogan uzyskasz informacje na temat misji lojalnościowych Grunt: Rytuał Przejścia oraz Mordin: Stara krew. Możesz również zdobyć kilka ciekawych informacji na temat samej Tuchanki oraz zamieszkującej tę planetę społeczności krogan.

3 - arena walk varrenów. Możesz tutaj obstawiać rezultaty walk tych bestii i tym samym zarobić lub stracić kilkaset kredytów. Stawki wzrosną, jeśli uda ci się wystawić na arenę Urza (7).

4 - mechanik. Kroganin nie będzie zbyt chętny do rozmowy, jednak otrzymasz od niego zadanie Tuchanka: Kolektor spalin.

5 - stacja medyczna. Ze spotkanym w środku Fortackiem będziesz mógł porozmawiać na temat jego badań oraz kursu polityki klanu Urdnotów. Warto przejrzeć jego mały sklep, w którym znajdziesz ulepszenia Siły rażenia karabinu szturmowego, Siły rażenia mocy biotycznych, Siły rażenia ciężkiego pistoletu oraz Siły rażenia strzelby. Pamiętaj, że po wykonaniu misji lojalnościowej Grunt: Rytuał Przejścia otrzymasz 17% zniżki na towary Fortacka.

6 - dowódca zwiadowców. Otrzymasz od niego wskazówki związane z misją lojalnościową Mordin: Stara krew. Co więcej, kroganin opowie ci o zaginionym członku jego oddziału, co rozpocznie mini-quest pt. Tuchanka: Zaginiony zwiadowca.

 

Przy stanowisku dowódcy zwiadowców znajduje się także działko, dzięki któremu możesz przejść do mini-gry polegającej na unicestwianiu pyjaków. Zlikwidowanie określonej ilości szkodników jest celem zadania Tuchanka: Zabijanie pyjaków.

7 - Ratch. Kroganin poskarży ci się na hordy szkodników zwane pyjakami, które niszczą i tak niewielkie zapasy żywności. Ratch poprosi cię o przysługę, co zaowocuje zadaniem Tuchanka: Zabijanie pyjaków. Warto je wykonać, ponieważ w ten sposób otrzymasz 17%-ową zniżkę na towary kupca, wśród których znajdują się Rękawice stabilizacyjne, Maska pośmiertna, Asymetryczna warstwa obronna, Uprząż zasilająca tarczę oraz ulepszenie Amunicji do broni ciężkiej.

Warto zaznaczyć, że po wykonaniu zlecenie Ratcha, w asortymencie jego produktów pojawi się Mięso pyjaka. Kup je i nakarm stojącego nieopodal varrena imieniem Urz, a ten zacznie od teraz podążać za tobą za każdym razem, gdy postawisz nogę na Tuchance. Bestię możesz także wykorzystać do walk na arenie (3), gdzie z pewnością wygra dla ciebie kilkaset kredytów. Jeśli Urz przegra, będziesz mógł go później odebrać w stacji medycznej (5).

8 - szaman. Duchowy przywódca Urdnotów jest ściśle związany z misją lojalnościową Grunt: Rytuał Przejścia.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.