Obiekt Zero

Solucja i poradnik gry Mass Effect 2

Wstęp

Niedługo po ukończeniu misji na Horyzoncie Kelly powie ci, że Jack chciałaby z tobą porozmawiać. Rozmowa z nią rozpocznie to zadanie.

Opis

Jack wyzna, że przekopując się przez bazy danych Cerberusa natrafiła na informacje o miejscu, w którym była "szkolona". Kobieta niezbyt mile wspomina ten etap swojego życia i z przyjemnością wysadziłaby cały kompleks badawczy w powietrze. Na szczęście ta baza Cerberusa została dawno temu zamknięta, więc proludzka organizacja nie powinna mieć nic przeciwko małym "fajerwerkom". Wybierz się więc do Przestrzeni Nubijskiej, do systemu Dakka i wyląduj na planecie Pragia.

Na początku nie natkniesz się na żadnych wrogów. Zejdź z platformy i ruszaj w kierunku schodów, które zaprowadzą cię do wnętrza bazy. Po drodze natkniesz się na zamknięty terminal z 3000 kredytów w środku. Przejdź przez drzwi i znów idź w dół. Napotkasz tam konsolę ochrony, która naokrągło będzie odtwarzać ostatni wid sprzed zamknięcia stacji. Idź dalej, a w kolejnej sali znajdziesz zamkniętą skrzynię z 3000 kredytów wewnątrz. Nieco dalej natkniesz się na kilka varrenów, jednak nie powinny ci sprawić żadnych problemów. Zbadanie plamy starej krwi przywoła wspomnienia Jack dotyczące walk na arenie. Po odbyciu krótkie rozmowy kontynuuj wędrówkę do celi Jack.

W korytarzu dostrzeżesz konsolę ochrony. Pozostawione tam nagranie nieco zakłóci wizję wydarzeń, jakie zapamiętała Jack. Zabierz medi-żel ze stacji medycznej, przejdź przez drzwi i ruszaj schodami w dół. Włam się do magazynu po lewej, a znajdziesz skrzynię z 500 jednostek rafinowanego pierwiastka zero. Zauważysz też niedawno zabitego varrena. Ktoś z drużyny słusznie zauważy, że najwyraźniej nie jesteście na stacji sami...

W istocie, w kolejnej dużej sali napotkasz opór ze strony najemników Krwawej Hordy. Pierwsza fala wrogów nadejdzie z naprzeciwka, dlatego powinieneś poradzić sobie z nimi bez problemów. Kolejni przeciwnicy pojawią się później za oknami po lewej, tak więc będziesz musiał zmienić pozycję, ale i tak powinno pójść gładko. Po walce przeszukaj pole bitwy, by z leżącego po prawej PDA zabrać 3000 kredytów. Zhakuj jedyne dostępne drzwi prowadzące wgłąb kompleksu i ruszaj dalej.

Idź w dół, a następnie w prawo. Za rogiem zobaczysz balkonik, na którym po chwili pojawi się dwójka przeciwników. Zlikwiduj ich i kontynuuj marsz w dół. Przy celach zaatakują cię varreny, których pozbędziesz się z łatwością. Warto zajrzeć do jednej z bocznych nisz, by rozmontować płytki obwodów i uzyskać w ten sposób 3000 kredytów. Idź prosto, a następnie obejdź po galerii znane ci już pomieszczenie. Zabierz medi-żel z apteczki i przejdź przez drzwi.

W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz dwie konsole, które rzucą sporo światła na przebieg buntu na Pragii. Zabierz ogniwa i przejrzyj terminal badawczy, a zyskasz ulepszenie Siły rażenia mocy biotycznych. Zapisz grę i ruszaj dalej.

W mesie natkniesz się na Kurecka, dowódcę przebywajacych na stacji najemników. Po krótkim wstępie rozpocznie się dość łatwa walka. Zlikwiduj kilku pobliskich ogniaków, a następnie zabierz się za kroganina i jego gwardię przyboczną. Jeśli nie pozwolisz wrogom zbliżyć się na niebezpieczną odległość, wyjdziesz z tej potyczki bez szwanku. Po bitwie zajrzyj do bezpiecznego pojemnika, który skrywa 3000 kredytów. Przejdź przez jedyne dostępne drzwi.

Za nimi spotkasz Aresha - pomysłodawcę ekspedycji na Pragię. Po kilku chwilach okaże się, że mężczyzna również przeżył bunt, w którym brała udział Jack, jednak cel jego wyprawy jest zupełnie inny: Aresh chciałby odbudować kompleks badawczy. To rowścieczy Jack, która postanowi zabić szaleńca. Możesz pochwalić ją za to (+15 punktów Egoizmu) lub odwieść od tego pomysłu (+15 punktów Prawości) - w ostatecznym rozliczeniu nie będzie to miało większego znaczenia. Na koniec Jack będzie chciała rozejrzeć się po swojej celi. Zbadaj znajdujące się w niej łóżko, lustro jednostronne oraz stół, a także plamę krwi na ścianie korytarza. Chwilę później stacja zostanie wysadzona w powietrze, a Jack stanie się lojalną członkinią twojej załogi.

Podsumowanie misji:

  • Punkty doświadczenia: 750
  • Kredyty: 15000 od Cerberusa oraz 15000 znalezione w czasie misji
  • Zasoby: 500 pierwiastka zero
  • Ulepszenia: Siła rażenia mocy biotycznych

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.