Pustynia Anauroch

Solucja i poradnik gry Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Mapy lokacji

Nocny obóz

1 - obozowisko. To właśnie tutaj, gdzieś na olbrzymiej Pustyni Anauroch, zatrzymasz się kilka tygodni po wyruszeniu z Wysoczyska. Katriana rozkaże wystawić straże i opowie ci trochę o samej podróży. Dowiesz się, że razem z tobą wyruszyli wszyscy twoi towarzysze ze szkoły, a wkrótce potem do karawany dołączył także... Deekin. Kobieta powie ci również, że znajdujecie się ok. tygodnia drogi od Czarnych Piasków, do których prowadzi was przewodnik imieniem Zidan. Dalszą rozmowę przerwie... atak kąsaczy!

Pierwszą walkę w Przerywnika rozpoczniesz ze swoim dotychczasowym kompanem u boku, choć w boju będą pomagać wszyscy członkowie karawany. Na tym etapie gry kąsacze mogą okazać się wymagającymi przeciwnikami - zwłaszcza w takiej liczbie - lecz z pomocą reszty podróżnych powinieneś odeprzeć atak skorpionopodobnych istot bez większych komplikacji.

Po walce okaże się, że Zidan zniknął. Katriana dojdzie do wniosku, że kąsacze musiały go porwać... Zważywszy na to, że tylko on zna drogę do Czarnych Piasków, nie pozostaje nic innego, jak tylko ruszyć mu na ratunek. To będzie oczywiście twoja nowa, główna misja.

Zanim wyruszysz w drogę, warto porozmawiać z pozostałymi członkami karawany. Katriana i Daschnaya udostępnią ci swoje towary; ta druga opowie ci również co nieco o Pustyni Anauroch oraz starożytnym Imperium Netherilu; wreszcie to w jej wagonie odnajdziesz magiczną sadzawkę. Kupcem okaże się być również Torias, jednak będziesz musiał go przekonać, żeby pokazał ci swoje towary. Ponadto możesz dokonać roszady w składzie swojej mini-drużyny, w której teraz będzie mógł znaleźć się Deekin. Warto dodać, że jeśli posiadasz przy sobie Smoczy kieł, to kobold zaproponuje stworzenie z niego Sztyletu smoczego kła (dla ciebie) lub Amuletu smoczego kła (dla siebie).

2 - zejścia prowadzące do podziemnego tunelu.

Podziemny tunel

W tunelu spotkasz parę kąsaczy. To jednak zaledwie przedsmak tego, co czeka cię już niedługo.

2 - wyjścia wiodące na powierzchnię.

3 - wejście do jaskiń kąsaczy.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.