Undrentide, Wieża Mistyków

Solucja i poradnik gry Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Mapy lokacji

Wieża Mistyków, parter

1 - bramy wiodące do zachodniej części Undrentide.

2 - Dagget Filth. Kiedy obudzisz śpiącego tutaj szczura, ten okaże się całkiem inteligentnym, a przy tym złośliwym rozmówcą. Dawny pupil netherilskich magów opowie ci o Wieży Mistyków, swoim dawnym panu, trwającej obecnie inwazji istot cienia znanych jako Shadovar, a także o portalach łączących budowlę ze Sferą Cieni. Koniec końców, aby zdobyć Mroczny Wicher, prawdopodobnie będziesz musiał zmierzyć się z przywódcą Shadovarów.

3 - bramy wiodące na pierwsze piętro Wieży Mistyków.

Wieża Mistyków, pierwsze piętro i Sfera Cieni

Kolejne dwa poziomy Wieży Mistyków okażą się dość uciążliwe. Wszystko przez to, że aby je pokonać, będziesz musiał przechodzić przez portale łączące budowlę w Undrentide ze Sferą Cienią. Ponadto za każdym razem, gdy podejdziesz do portalu, wyłoni się z niego wojownik, łucznik lub mag Shadovaru. Pokonanie takiego przeciwnika to bułka z masłem, jednak należy pamiętać, żeby ze zwłok każdego zabitego wroga zabrać Klejnot Cienia. Po co? Otóż to właśnie te drobne artefakty umożliwiają podróżowanie portalami. Każdorazowe przejście teleportem zużywa jeden klejnot, dlatego musisz być konsekwentny w przeszukiwaniu trupów.

W Sferze Cieni czeka cię za to kilka trudniejszych walk, bowiem naprzeciw ciebie staną całe oddziały magów, kapłanów, wojowników i łuczników Shadovaru. Przejęcie inicjatywy i celnie rzucane czary obszarowe powinny znacząco ułatwić ci sprawę. Między walkami ostrożnie przeszukuj zwłoki oraz wszystkie napotkane kufry i inne skrytki, bowiem możesz znaleźć tak wspaniałe łupy jak Miecz Cienia, Zbroja Shadovara, Kolczuga +3 czy Duża tarcza +3.

3 - brama wiodąca na parter Wieży Mistyków.

4 - 26 - portale łączące Wieżę Mistyków ze Sferą Cieni. Gdy pierwszy raz użyjesz dowolnego z portali, otrzymasz 500 PD.

27 - portal wiodący do pokoju Najwyższego Mistyka.

Wieża Mistyków, pokój Najwyższego Mistyka

28 - punkt startowy. Niedługo po dotarciu zobaczysz scenę, na której Lisz Cienia zdobywa Mroczny Wicher i znika. Zanim to jednak zrobi, pozostawi ci do towarzystwa kilkunastu magów, wojowników i łuczników Shadovaru. Przygotuj się do bitwy, która stopniem trudności nie będzie odbiegać od wyzwań, jakim musiałeś sprostać w Sferze Cieni.

30 - komnata Najwyższego Mistyka. Na początek rozbrój wszystkie pułapki, a następnie przeszukaj kufer. Odnajdziesz w nim Buty Gargulca oraz... Przenośne drzwi. Te ostatnie ustaw na podłodze i aktywuj. W ten sposób uzyskasz możliwość przejścia do legowiska Lisza Cienia oraz 500 PD.

Po przejściu przez portal od razu rozpocznij przygotowania do bitwy. Nie żałuj sobie mikstur ani zaklęć defensywnych, a nie zaszkodzi też przywołać do pomocy dodatkowego sojusznika. Bez względu na to, w którą stronę potem pójdziesz, natrafisz na niezwykle liczny zastęp istot Shadovaru oraz samego Lisza Cienia. W pierwszej kolejności postaraj się wybić jak największą liczbę pomniejszych przeciwników, a zwłaszcza magów, w czym wydatnie pomogą ci zaklęcia obszarowe. Kiedy przerzedzisz już szeregi wroga, wyślij postać z największa odpornością na magię do walki z Liszem Cienia, natomiast reszta mini-drużyny niechaj skupi się na sługach nieumarłego. Bitwa będzie trudna, lecz w końcu zakończy się twoim sukcesem.

Po walce dokładnie przeszukaj całe pomieszczenie. Przy szczątkach Lisza Cienia odnajdziesz Togę Vekny oraz Mroczny Wicher. W kufrach i wśród pozostałych na ziemi kości natkniesz się na wiele innych ciekawych łupów, włączając w to Zbroję Burzy i Lutnię Doss.

30 - portal. Pozwoli ci powrócić na parter Wieży Mistyków.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.