Akademia w Neverwinter, poziom 2

Solucja i poradnik gry Neverwinter Nights

Eksploracja

Akademia w Neverwinter, piwnice

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Prolog - Akademia w Neverwinter, piwnice

W piwnicach czeka cię jeszcze więcej walk ze słabymi goblinami i szkieletami, jednak potyczki nie powinny ci sprawić zbyt wiele trudności. Przeszukuj za to wszystkie, nawet nieoznaczone na mapie pomieszczenia, bowiem możesz znaleźć tam cenne, losowe łupy.

1 - przejście wiodące z powrotem na pierwszy poziom akademii.

2 - tajemniczy mag. Czarodziej przyzwie kilka słabych goblinów, po czym się ulotni. Pokonaj wrogów i przeszukaj pomieszczenie, by odnaleźć losowy, magiczny przedmiot.

3 - Paweł. Kapłan opowie ci o śmierci brata, Bima, oraz poprosi o możliwość przyłączenia się do ciebie. Warto to rozważyć, bowiem dzięki temu nauczysz się podstaw zarządzania towarzyszami.

4 - twardy goblin. Walka z nim będzie nieco trudniejsza niż zabijanie jego zwykłych popleczników, jednakże po śmierci pozostawi po sobie Różdżkę Ognia.

5 - Geldar. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, do momentu tego spotkania powinieneś zdobyć już dość Punktów Doświadczenia (PD), by awansować na drugi poziom. Geldar opowie ci o całym procesie i pomoże rozwinąć postać.

6 - laboratorium alchemiczne. Po rozprawieniu się z goblinami będziesz mógł zabrać stąd kilka magicznych eliksirów, które bez wątpienia przydadzą ci się w dalszych starciach.

7 - tajemniczy mag. Tutaj spotkasz wrogiego czarodzieja po raz kolejny, jednak tym razem nie będzie już próbował uciec. Zabij maga oraz jego goblinie sługi, po czym skrzętnie przeszukaj całe pomieszczenie. Ze zwłok czarodzieja nie zapomnij zabrać cennej Różdżki Snu.

8 - przejście do stajni. W środku spotkasz dwóch mężćzyzn - Fenthicka i Desthera - walczących z kilkoma goblinami. Zauważysz też uciekające do miasta stworzenia z Waterdeep, jednakże nie będziesz w stanie nic z tym zrobić. Pomóż więc wyżej wymienionym w walce. Kiedy bitwa się zakończy, Desther opuści stajnie, natomiast Fenthick poprosi cię o pomoc w odnalezieniu bezcennych istot. Więcej na ten temat znajdziesz przy opisie wątku głównego historii.

Wątek główny

W piwnicach akademii czeka cię mnóstwo walki. Połącz swe siły z Pawłem (3), a następnie ruszajcie w głąb lokacji, penetrując po drodze wszystkie pomieszczenia i zabijając napotkane gobliny oraz szkielety. Na koniec rozpraw się z tajemniczym magiem (7) i idź do stajni (8), by pomóc w walce Fenthickowi oraz Destherowi.

W trakcie bitwy stworzenia z Waterdeep uciekną, a ty nie będziesz w stanie nic zrobić. Krótko po zakończeniu starcia niezadowolony Desther opuści stajnie. Fenthick okaże ci nieco więcej uwagi - podziękuje za pomoc i poprosi o odnalezienie tajemniczych istot. Kiedy się zgodzisz, elf zaprosi cię na spotkanie z lady Aribeth, po czym odejdzie. Drużynę opuści również Paweł. Nie pozostanie ci więc nic innego, jak udać się do Domu Sprawiedliwości na spotkanie z paladynką Tyra. W tym momencie Prolog dobiegnie końca.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.