Księżycowa Knieja

Solucja i poradnik gry Neverwinter Nights

Eksploracja

Ksieżycowa Knieja

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Księżycowa Knieja

Czeka cię tutaj sporo walki. Na twojej drodze staną różne jednostki orków, ogrów, leśne zwierzęta, a nawet... olbrzymy!

1 - droga prowadząca do Studni Beorunny.

2 - siedziba orków. To tutaj rezyduje król Obould Wiele Strzał, którego zabicie jest związane z misją Ratunek dla linii zaopatrzeniowych. Władcę orków spotkasz tylko w przypadku, gdy wcześniej rozprawiłeś się już z Vaathem i Guzudem. Dokładny opis lokacji znajdziesz poniżej.

3 - zasadzka. W okolicy tego miejsca czeka cię ciężka przeprawa łucznikami i szamanami orków, ogrzymi berserkerami, a nawet śnieżnymi wilkami. W pobliżu odnajdziesz także trochę ostygłych już zwłok i pojemników, które możesz złupić.

4 - olbrzymy. Na twojej drodze staną 2 wzgórzowe olbrzymy oraz pojedynczy ettin. To prawdopodobnie twóje pierwsze spotkanie z tymi istotami, lecz bynajmniej nie ostatnie.

5 - siedziba plemienia Orła. W tym małym obozowisku spotkasz kilku Uthgardczyków, w tym ich wodza, Ixaristu. W trakcie rozmowy dowiesz się, że wielu wojowników plemienia zostało rannych w walkach z olbrzymami. Jeśli grasz kapłanem lub paladynem, możesz zaoferować pomoc w ich uleczeniu. Jest to dość specyficzna akcja, bowiem w tym wypadku nie zadziała rzucanie zaklęć uzdrawiających ani wręczanie mikstur leczniczych. Zamiast tego musisz porozmawiać z każdym z wojów i wybrać kwestię dotyczącą uzdrowienia. Za każdego wyleczonego Uthgardczyka otrzymasz 25 PD, a zatem łącznie 75 PD. Porozmawiaj potem z Ixaristu, a wódz nagrodzi cię 100 PD oraz Topazem.

6 - droga wiodąca do północno-wschodniej części Księżycowej Kniei.

Siedziba orków

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Księżycowa Knieja, siedziba orków

Jak łatwo się domyślić, w jaskini spotkasz wielu orków oraz ogry. Bardziej zaskakujący może być fakt, że natkniesz się na ich sprzymierzeńców - drowy. Na tych uważaj szczególnie i likwiduj w pierwszej kolejności, bowiem znają kilka nieprzyjemnych sztuczek.

2 - wyjście na zewnątrz.

7 - zasadzka. W tym miejsku zmierzysz się z kilkoma wojownikami, kapłanami i magami drowów. Jeśli szybko wyeliminujesz wrogów rzucających zaklęcia, bitwa powinna zakończyć się szybko i pomyślnie.

8 - dowódca drowów. Nie jest łatwym przeciwnikiem, ale prawdopodobnie będzie musiał walczyć samotnie, co okaże się dla niego fatalne w skutkach.

9 - król Obould Wiele Strzał. Do jego komnaty dostaniesz się dopiero po zabiciu Vaatha i Guzuda (patrz zadanie Ratunek dla linii zaopatrzeniowych). Potyczka z władcą orków nie należy do specjalnie trudnych. Kiedy zadasz mu krytyczne obrażenia, Obould podda się i zaproponuje oddanie głowy brata w zamian za swoją. Możesz na to przystać, bowiem Rolkid nie zauważy różnicy - decyzja należy więc do ciebie. Ponadto, jeśli oszczędzisz Oboulda, dowiesz się od niego, że orkowie zostali niejako zmuszeni do przyłączenia się do armii Luskanu. Tak czy inaczej, przed opuszczeniem jaskini nie zapomnij opróżnić "komnaty" królewskiej ze wszystkich cennych przedmiotów.

Księżycowa Knieja, część północno-wschodnia

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Księżycowa Knieja, część północno-wschodnia

W tej części lasu spodziewaj się jeszcze więcej wzgórzowych olbrzymów, ettinów oraz ogrów. Natkniesz się nawet na monstrualne pająki.

6 - droga prowadząca do początkowej części Kniei.

10 - jaskinia zielonego smoka. W środku spotkasz Akulatraxas, jednego z kilku smoków zamieszkujących Księżycową Knieję. Dokładny opis lokacji znajdziesz poniżej.

11 - legowisko wzgórzowych olbrzymów. Odwiedzisz ją, jeśli zamierzasz pomóc Akulatraxas. Dokładny opis lokacji znajdziesz poniżej.

12 - droga wiodąca na Grzbiet Świata.

Jaskinia zielonego smoka

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Księżycowa Knieja, jaskinia zielonego smoka

10 - wyjście na zewnątrz.

13 - Akulatraxas. Zielona smoczyca nie będzie cię atakować. W trakcie rozmowy z nią dowiesz się, że wzgórzowe olbrzymy próbują wykraść jej jaja. Zaoferuj swą pomoc, a otrzymasz zadanie Praca dla Akulatraxas.

14 - skarbiec Akulatraxas. To własnie tutaj przechowywane są jaja smoczycy, jak również szereg innych wartościowych rzeczy. Jeśli przestąpisz przez próg tej niewielkiej kawerny, Akulatraxas rzuci się do ataku i będziesz musiał ją zabić.

Legowisko wzgórzowych olbrzymów, poziom 1

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Księżycowa Knieja, legowisko wzgórzowych olbrzymów, poziom 1

Nietrudno się domyślić, kogo zastaniesz w środku. Czeka cię kilka walk ze wzgórzowymi olbrzymami, ettinami, ogrami oraz monstrualnymi niedźwiedziami.

11 - wyjście na zewnątrz.

15 - zasadzka. Tutaj czeka cię prawdopodobnie najtrudniejsza walka w całej jaskini, bowiem zmierzysz się jednocześnie z kilkoma wzgórzowymi olbrzymami oraz ettinami. Stąpaj ostrożnie, starając się angażować w tę walkę jak najmniej wrogów jednocześnie, a wszystko powinno zakończyć się sukcesem.

16 - skarbiec. Po rozprawieniu się ze strażnikami przeszukaj kufry. Znajdziesz całkiem potężny, losowy artefakt.

17 - przejście na drugi poziom legowiska.

Legowisko wzgórzowych olbrzymów, poziom 2

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Księżycowa Knieja, legowisko wzgórzowych olbrzymów, poziom 2

Na drugim poziomie spodziewaj się spotkania z jeszcze liczebniejszymi siłami wzgórzowych olbrzymów. Trud wynagrodzą ci jednak równie obfite łupy.

17 - przejście wiodące na pierwszy poziom legowiska.

18 - ognisty olbrzym. Dla odmiany, zmierzysz się z nieco innym typem giganta. Przy jego zwłokach znajdziesz dokument, zgodnie z którym zabity olbrzym miał być posłem króla ognistych pobratymców. Lektura listu pozwoli ci dowiedzieć się, że ogniste olbrzymy nakazują swoim wzgórzowym braciom zdobycie smoczych jaj i przyniesienie ich do jaskini czerwonego smoka Klautha. Powody pozostaną jednak nieznane.

19 - kucharz. Ulokowany tutaj wzgórzowy olbrzym będzie przygotowywał strawę dla swoich braci, składającą się m.in. z... Uthgardczyków. Zabij potwora, a następnie wypytaj więźnia o sytuację w okolicy. Dowiesz się, że wzgórzowe olbrzymy rozpoczęły najazdy na smocze siedziby, w celu zdobycia ich jaj. Po uzyskaniu tej informacji możesz już uwolnić kobietę, za co otrzymasz w sumie 150 PD.

20 - więzień. Spotkasz tutaj kolejnego Uthgardczyka, który był szykowany do roli smakołyku dla wodza wzgórzowych olbrzymów. Porozmawiaj z nim, lecz nie dowiesz się niczego nowego. Na koniec rozmowy wypuść więźnia, a uzyskasz kolejne 150 PD.

21 - wódz wzgórzowych olbrzymów. W końcu staniesz oko w oko z przywódcą miejscowych gigantów. Walka z nim nie należy do najtrudniejszych, ale też nie lekceważ swojego wroga. Gdy go zabijesz, zabierz Głowę wzgórzowego olbrzyma, która posłuży ci do wypełnienia misji pt. Praca dla Akulatraxas. Przy zwłokach wodza natrafisz również na list, z którego wynika, że zaakceptował on propozycję pracy dla Klautha.

Grzbiet Świata

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata

12 - droga prowadząca do północno-wschodniej części Księżycowej Kniei.

22 - zasadzka kultystów. Jak zwykle jest to dobra wiadomość, bowiem oznacza, że Słowo Mocy jest gdzieś niedaleko. Rozpraw się z agentami Maugrima, a znalezione przy ich dowódcy rozkazy utwierdzą cię w przekonaniu o słuszności obranej drogi.

23 - jaskinia mosiężnego smoka. Niestety, przybędziesz za późno, by uratować gada, ale i tak warto zajrzeć do środka. Dokładny opis lokacji znajdziesz poniżej.

24 - jaskinia złotego smoka. W środku spotkasz Złotą Smoczycę Gorgothę, która będzie miała dla ciebie pewną propozycję... Z dokładnym opisem tej lokacji zapoznasz się poniżej.

25 - siedlisko ognistych olbrzymów. Po długiej wędrówce doprowadzi cię do siedziby Klautha, głównego gracza na Grzbiecie Świata. Dokładny opis tego miejsca znajduje się poniżej.

Jaskinia mosiężnego smoka

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, jaskinia mosiężnego smoka

23 - wyjście na zewnątrz.

26 - zwłoki mosiężnego smoka. Jak szybko spostrzeżesz, olbrzymy ubiegły cię i zdołały zabić mieszkającego tutaj gada. W jaskini nie napotkasz żadnych wrogów, jednakże warto poszukać dwóch przedmiotów. Smocza łuska pozwoli ci ukończyć zadanie Opowieść Boddyknocka, natomiast Księga o Pierścieniach okaże się przydatna podczas eksperymentów w laboratorium Eltoory w Studni Beorunny.

Jaskinia złotego smoka

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, jaskinia złotego smoka

24 - wyjście na zewnątrz.

27 - Gorgotha. Pradawna złota smoczyca opowie ci o swoim zmartwieniu, jakim są pracujące dla Klautha ogniste olbrzymy. O ile o przymierzu gigantów z czerwonym smokiem mogłeś już się dowiedzieć, o tyle o motywacjach tego ostatniego usłyszysz po raz pierwszy. Wszystko sprowadza się jednak do tego, że Klauth potrzebuje smoczych jaj, a Gorgotha nie ma zamiaru się z nimi rozstawać. Owocem tej rozmowy będzie zadanie zabicia Klautha, oznaczone pt. Złota smoczyca Gorgotha.

28 - skarbiec. Tak jak w przypadku Akulatraxas, Gorgotha również przechowuje swoje jaja wraz z innymi skarbami. Jeśli spróbujesz choćby wejść do tego pomieszczenia, musisz liczyć się z atakiem Gorgothy, a zatem niebywale trudną walką.

Siedlisko ognistych olbrzymów, część centralna

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, siedlisko ognistych olbrzymów

W całym siedlisku będziesz musiał zmierzyć się z wieloma ognistymi olbrzymami. Na twojej drodze staną również inne istoty należące do tego żywiołu, m.in. żywiołaki ognia czy ogniste slaady.

25 - wyjście na zewnątrz.

29 - czempion ognistych olbrzymów. Być może wygląda groźnie, jednak w rzeczywistości nie jest wiele silniejszy od szeregowego giganta.

30 - Wodar. Pół-ork, wbrew obiegowej opinii, okaże się całkiem inteligentny. Uwolnij go, a dowiesz się, że próbował zakraść się do skarbca ognistych olbrzymów, lecz został schwytany. W międczyczasie dorobił się statusu doradcy na dworze Króla Skrooga, dzięki czemu zaoferuje ci sprzedanie kilku cennych informacji. Dowiesz się wówczas, że Klauth istotnie poszukuje smoczych jaj, a wszystko to w związku z rytuałem, który ma go odmłodzić.

31 - komnata Brunhildy. Nie zastaniesz w niej lodowej olbrzymki, lecz z zapisek w jej dzienniku dowiesz się, że została zmuszona do małżeństwa z królem Skroogiem. Co się z nią stało później? Tego już się nie dowiesz.

32 - przejście do północnej części siedliska.

33 - przejście do wschodniej części siedliska.

Siedlisko ognistych olbrzymów, część północna

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, siedlisko ognistych olbrzymów, część północna

Na tym poziomie spotkasz kolejne zastępy ognistych olbrzymów oraz ogrów. Pewną "innowacją" będą z pewnością duergarzy, choć i oni nie powinni stanowić wielkiego wyzwania.

32 - przejście do centralnej części siedliska.

34 - kufer. Znajdziesz w nim losowy, potężny artefakt, więc nie zapomnij do niego zajrzeć.

35 - więzienie. Możesz uwolnić znajdującą się w nim grupę, lecz szybko dostrzeżesz, że coś jest nie tak... Jeśli odmówisz im uwolnienia, od razu ujawnią swoją prawdziwą naturę. Są to bowiem yuan-ti, których prędzej czy później będziesz musiał zlikwidować.

W tym samym pomieszczeniu, w jednej z szafek, znajdziesz Księgę rytualną. Dzięki niej dowiesz się nieco więcej o eksperymentach, jakie Klauth przeprowadzał na smoczych jajach, a także o możliwości osłabienia mocy smoka.

36 - skarbiec. W pomieszczeniu tym natkniesz się na kilka kufrów. W środku oczywiście natrafisz na wiele cennych łupów.

37 - ogr. Twój przeciwnik jest w posiadaniu machiny, która uwalnia wielkie żywiołaki ognia, i nie zawaha się jej użyć, gdy tylko cię zobaczy. Rozpraw się z nim w pierwszej kolejności, a następnie zajmij się przywołowanymi istotami.

Siedlisko ognistych olbrzymów, część wschodnia

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, siedlisko ognistych olbrzymów, część wschodnia

W tej części kompleksu pieczar spotkasz tradycyjnych przeciwników, a także kilka trolli i slaadów. Uważaj zwłaszcza na szarych przedstawicieli ostatniego z wymienionych gatunków - zlekceważeni potrafią przysporzyć kłopotów.

33 - przejście do centralnej części siedliska.

38 - król Skroog. W tym miejscu zmierzysz się z władcą ognistych olbrzymów, wielkim żywiołakiem ognia oraz piekielnym ogarem. Walka nie należy do łatwych, dlatego zabezpiecz się dostępnymi zaklęciami oraz miksturami ochronnymi i przystąp do potyczki w pełni wypoczęty. W najgorszym wypadku nie wzbraniaj się przed korzystaniem z Kamienia Przywołania. Gdy w końcu Skroog padnie trupem, zabierz z jego szczątek Księgę rytualną (kolejny egzemplarz) oraz Amulet Przejścia, który pozwoli ci otworzyć południowe wrota (35).

39 - zamknięta brama. Otworzysz ją Amuletem Przejścia, który zabierzesz ze stygnących zwłok króla Skrooga (34).

40 - przejście do pieczar slaadów.

41 - przejście do lochów smoka.

42 - przejście do leża Klautha.

Pieczary slaadów

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, pieczary slaadów

40 - przejście wiodące do wschodniej części siedliska ognistych olbrzymów.

43 - slaad śmierci, władca. Przywódca tych istot poprowadzi do walki kilka zielonych oraz szarych slaadów. Rozpraw się z nimi, najwięcej uwagi poświęcając przywódcy. Przy jego szczątkach znajdziesz kolejny egzemplarz Księgi rytualnej. Wokoło natrafisz za to na sporo cennych łupów.

Lochy smoka

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, lochy smoka

41 - przejście wiodące do wschodniej części siedliska ognistych olbrzymów.

44 - smoczy rytuał. W sadzawce znajdziesz Smoczą Kulę. To co teraz zrobisz, zależne jest od tego, jaką postacią grasz. Jeśli kroczysz ścieżką zła, od razu przenieś Smoczą Kulę na piedestał (45), dzięki czemu schwytasz w nią duszę niebieskiego smoka. Jeżeli jednak wolisz stanąć po stronie dobra i planujesz zabić Klautha, uśmierć niebieskiego smoka, a dopiero potem zanieść Smoczą Kulę na piedestał (45). Uzyskasz w ten sposób Obumarłą Smoczą Kulę, która znacząco osłabi czerwonego smoka.

45 - piedestał. W tym miejscu należy umieścić Smoczą Kulę (44), by dopełnić rytuału.

Leże Klautha

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Neverwinter Nights - Rozdział 3 - Grzbiet Świata, leże Klautha

42 - przejście wiodące do wschodniej części siedliska ognistych olbrzymów.

46 - Klauth. Starożytny czerwony żmij powita cię z zainteresowaniem. W trakcie rozmowy smok udzieli ci wielu cennych informacji na temat działania Słów Mocy oraz historii Rasy Stwórców. Klauth wcale nie zamierza ukrywać, że jedno ze Słów znajduje się w jego posiadaniu. W związku z tym zaproponuje ci umowę: przynieś mu jaja któregoś ze smoków zamieszkujących Księżycową Knieję, a otrzymasz w zamian dostęp do jego skarbca, a zatem i do poszukiwanego przez ciebie artefaktu. Jeśli się zgodzisz, otrzymasz misję Klauth, starożytny czerwony żmij i tym samym wstąpisz na ścieżkę zła. Jeśli wolisz przysłużyć się dobru, musisz odmówić i wypełnić misję Złota smoczyca Gorgotha, czyli de facto zabić swojego rozmówcę. A nie będzie to łatwe.

47 - skarbiec Klautha. Aby do niego wejść, potrzebujesz klucza, który uzyskasz wykonując misję Klauth, starożytny czerwony żmij lub zabijając czerwonego smoka w ramach zadania Złota smoczyca Gorgotha. Wewnątrz, oprócz licznych kosztowności, natkniesz się również na Słowo Mocy. Zabranie go po raz kolejny przywoła do ciebie Haedraline. Spotkanie z nią zostało opisane w sekcji "wątek główny".

Zadania poboczne

Klauth, starożytny czerwony żmij

Zleceniodawca: Klauth, leże Klautha (46)

Zabicie Klautha nie jest jedynym sposobem na zdobycie Słowa Mocy. Czerwony smok zaoferuje ci bowiem współpracę: otrzymasz artefakt, jeśli przyniesiesz mu smocze jaja. Oczywiście żadna ze smoczyc zamieszkujących okolicę nie odda swojego potencjalnego potomstwa bez walki, lecz jeżeli nie zamierzasz kierować się szlachetnymi pobudkami, jest to opcja dla ciebie.

Jaja możesz zdobyć w dwóch źródłach: od Akulatraxas (14) lub Gorgothy (28). Nie masz żadnych szans, by zabrać własność smoczyc i uciec bez walki, a z dwojga złego o wiele łatwiejszym przeciwnikiem jest Akulatraxas. Nie oznacza to bynajmniej, że będzie łatwo. W przeciwieństwie do Klautha, smoczycy nie możesz w żaden sposób osłabić. Sama potyczka jest bardzo trudna, dlatego powinieneś skorzystać z każdej możliwej pomocy: mikstur oraz zaklęć ochronnych, Kamienia przywołania oraz innych magicznych przedmiotów. Walka z pewnością potrwa długo i niejednokrotnie może zakończyć się twoją porażką. Pozostaje ci zacisnąć zęby i... walczyć, bowiem smocze leża są dość ciasne, a to oznacza, że nie znajdziesz tam miejsca na wdrożenie bardziej wyrafinowanej strategii.

Kiedy zdobędziesz jaja, odnieś je Klauthowi. Smok dotrzyma słowa i wręczy ci klucz do swojego skarbca (47). Tam, wśród wielu drogocennych przedmiotów, znajdziesz również Słowo Mocy. Zabranie go zaowocuje kolejnym spotkaniem z Haedraline, co nie zmienia faktu, że niniejsze zadanie zostanie zakończone.

Praca dla Akulatraxas

Zleceniodawca: Akulatraxas, jaskinia zielonego smoka (13)

Akulatraxas jest w ostatnim czasie nieustannie nękana przez ataki wzgórzowych olbrzymów. Smoczyca musi pilnować swoich jaj, dlatego nie może zająć się problemem osobiście. Tutaj na scenę wkroczysz ty, a cel twojej misji jest jednoznaczny: zdobycie głowy wodza wzgórzowych olbrzymów.

To oznacza, że będziesz musiał przedrzeć się przez dwa poziomy jaskiń zamieszkiwanych przez wzgórzowe olbrzymy, ettiny oraz różnego rodzaju stwory mroku. W końcu dotrzesz do wodza gigantów (21). Zabij go i odetnij mu głowę, którą następnie zanieś do Akulatraxas. Zadowolona smoczyca obdaruje cię 750 PD, 1000 szt. złota, a dodatkowo będziesz mógł wytargować Skarabeusza Ochrony +4.

Złota smoczyca Gorgotha

Zleceniodawca: Gorgotha, jaskinia złotego smoka (27)

Gorgotha zmaga się z podobnym problemem co Akulatraxas, z tą drobną różnicę, że jej siedzibę szturmują ogniste olbrzymy. Smoczyca zdaje sobie sprawę, że "złodzieje" pracują dla Klautha i widzi tylko jedno rozwiązanie obecnej sytuacji: zabicie czerwonego smoka. To oczywiście twoja broszka - tym bardziej, że w posiadaniu Klautha znajduje się poszukiwane przez ciebie Słowo Mocy.

Aby dostać się do leża Klautha, będziesz musiał zapuscić się głęboko w pieczary leżące pod Grzbietem Świata. W końcu dotrzesz do smoka, który zaproponuje ci współpracę na swoich warunkach. Jeśli przyjmiesz ofertę Klautha, niniejsze zadanie zakończy się niepowodzeniem, a w zamian za nie otrzymasz nowe - Klauth, starożytny czerwony żmij. Kontynuować obecną misję możesz jedynie w przypadku, gdy odrzucisz propozycję czerwonego smoka.

Pokonanie Klautha w regularnej walce jest zadaniem niesamowicie trudnym; na szczęście możesz je sobie nieco ułatwić. Na ostatnich poziomach pieczar z pewnością natknąłeś się na tzw. Księgi rytuału. Zawierają one instrukcje obrzędu, który może osłabić moc Klautha. Jeśli więc zamierzassz zabić czerwonego żmija, warto udać się do lochów smoka, pozbawić życia niebieskiego przedstawiciela tej dostojnej rasy (44), a następnie przenieść Smoczą kulę na piedestał (45), dzięki czemu otrzymasz Obumarłą Smoczą Kulę.

Przedmiot podaruj Klauthowi. Gdy smok przeniknie twój fortel, od razu ruszy do ataku - na szczęście kula zadziała, dlatego czerwony żmij rozpocznie potyczkę z "poważnymi obrażeniami". To jednak nie zmienia faktu, że wciąż pozostanie mu mnóstwo PŻ, jak i cały arsenał ofensywny. Oznacza to, że do walki i tak się musisz solidnie przygotować - rzuć zaklęcie defensywne, wypij odpowiednie mikstury, przyszykuj również magiczne przedmioty i pułapki, które mogą wspomóc cię w walce. W ostateczności zawsze pozostanie ci jeszcze ewakuacja poprzez Kamień Przywołania - najprawdopodobniej nie unikniesz skorzystania z tej opcji. Korzystaj ze wszystkiego, co masz najlepsze, i tak do końca - twojego lub Klautha.

Po walce koniecznie zabierz Głowę Klautha. Gdy opróżnisz skarbiec (47) czerwonego smoka, wróć do Gorgothy. Otrzymasz od niej 750 PD oraz Ceremonialny pas Uthgardtu, a jeśli pomyślnie wykorzystasz perswazję, do twojego ekwipunku trafi również Pierścień Ochrony +4.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.