Eksperyment Jzargo

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Po ukończeniu misji W podziemiach Saarthal porozmawiaj z J'zargo, którego najczęściej można spotkać w Komnacie Spokoju. Jeśli zgodzisz się wziąć udział w małym eksperymencie, otrzymasz niniejsze zadanie.

 

Opis

J'zargo jest ambitnym uczniem, jednak potrzebuje pomocy w testowaniu owoców swoich prac. Ostatnio udało mu się stworzyć zwoje tworzące wokół użytkownika płaszcz płomieni, który jest szczególnie efektywny w walce z nieumarłymi. Khajiit chciałby, abyś pomógł mu je przetestować, w związku z czym przekaże ci 10 zwojów własnej roboty.

Zwoje działają na draugry, szkielety, zombie oraz duchy. Stosownych przeciwników znajdziesz w norskich ruinach, grobowcach, a nawet w podziemiach Akademii znanych jako Midden. Aby wypełnić to zadanie, musisz zabić z pomocą magii J'zargo co najmniej 3 nieumarłych wrogów. Warto pamiętać, że przeciwnik nie musi umrzeć od magii zwojów - wystarczy, że otrzyma od niej obrażenia. Niestety, zaklęcia Khajiita powodują poważny efekt uboczny - doprowadzają do eksplozji, która rani także użytkownika zwojów. W związku z powyższym nie korzystaj z nich mając niewielki zapas PŻ, ani tymbardziej w pobliżu swoich towarzyszy - wybuch może ich zabić lub uczynić, że staną się wrogo nastawieni.

Po zlikwidowaniu trójki nieumarłych wróć do J'zargo i opowiedz mu o efekcie ubocznym jego zwojów. Khajiit podziękuje ci i zapewni, że nie wiedział o dodatkowych efektach swoich dzieł. W nagrodę będziesz mógł zatrzymać niewykorzystane zwoje, zaś J'zargo stanie się dostępny jako towarzysz podróży.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.