Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Najazd.
Eksploracja
Grota na Turni
1 - wejście/wyjście z jaskini.
2 - bar. Pod ladą znajdziesz księgę umiejętności pt. Wilcza Królowa, Księga 1.
3 - kufer przywódcy bandytów.
Opis
Po dostarczeniu informacji na temat bandytów, którzy szmuglują skoomę i księżycowy cukier do Skyrim, jarl Pękniny postanowi zniszczyć przestępców raz na zawsze. To będzie twoje ostatnie zadanie dla władcy Riftu.
Siedziba bandytów mieści się w Grocie na Turni, która jest położona na północny-wschód od Skały Shora. Cel misji jest dosyć jasny: żaden z bandytów rezydujących wewnątrz jaskini (lub przed wejściem do niej) nie może ujść z życiem. Jeśli nie skorzystasz ze skradania, może cię czekać walka z kilkoma przeciwnikami na raz, ale jeśli wciągniesz ich do tunelu przy frontowych drzwiach, nie będą w stanie cię otoczyć. Kiedy ostatni z wrogów padnie trupem, zobaczysz na ekranie stosowny komunikat. Pozbieraj łupy i wracaj do Pękniny.
Jarl Riftu będzie bardzo zadowolona z twoich wysiłków. Otrzymasz losowy, zaklęty przedmiot, a także znacząco przybliżysz się do uzyskania tytułu tana tej Włości.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!