Podaż i popyt

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Najazd.

Eksploracja

Grota na Turni

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Różne - Podaż i popyt - Grota na Turni

1 - wejście/wyjście z jaskini.

2 - bar. Pod ladą znajdziesz księgę umiejętności pt. Wilcza Królowa, Księga 1.

3 - kufer przywódcy bandytów.

 

Opis

Po dostarczeniu informacji na temat bandytów, którzy szmuglują skoomę i księżycowy cukier do Skyrim, jarl Pękniny postanowi zniszczyć przestępców raz na zawsze. To będzie twoje ostatnie zadanie dla władcy Riftu.

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Różne - Podaż i popyt - Grota na Turni, mapa

Siedziba bandytów mieści się w Grocie na Turni, która jest położona na północny-wschód od Skały Shora. Cel misji jest dosyć jasny: żaden z bandytów rezydujących wewnątrz jaskini (lub przed wejściem do niej) nie może ujść z życiem. Jeśli nie skorzystasz ze skradania, może cię czekać walka z kilkoma przeciwnikami na raz, ale jeśli wciągniesz ich do tunelu przy frontowych drzwiach, nie będą w stanie cię otoczyć. Kiedy ostatni z wrogów padnie trupem, zobaczysz na ekranie stosowny komunikat. Pozbieraj łupy i wracaj do Pękniny.

Jarl Riftu będzie bardzo zadowolona z twoich wysiłków. Otrzymasz losowy, zaklęty przedmiot, a także znacząco przybliżysz się do uzyskania tytułu tana tej Włości.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.