Sprawy wiedźmokruków

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Melki, wiedźmokruka uwięzionego w Bastionie Urwiska Ślepców. Jednakże, aby się tam dostać, będziesz musiał przejść wcześniej przez Jaskinię Urwiska Ślepców.

Eksploracja

Jaskinia Urwiska Ślepców

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Różne - Sprawy wiedźmokruków - Jaskinia Urwiska Ślepców

1 - wyjście na zewnątrz.

2 - kufer. Znajdziesz na nim księgę umiejętności pt. Uchodźcy.

3 - wyjście na wyżynę. Stamtąd, po krótkim marszu, dostaniesz się do Bastionu Urwiska Ślepców.

Bastion Urwiska Ślepców

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Różne - Sprawy wiedźmokruków - Bastion Urwiska Ślepców

4 - wyjście na zewnątrz.

5 - Melka.

6 - zamknięta krata. Tuż przed nią znajdziesz trzy przełączniki. Jeśli uwolniłeś Melkę, otrzymasz radę, by użyć środkowego. Pozostałe dwa przełączniki uruchamiają pułapkę z zatrutymi strzałkami.

7 - pułapka z wahadłowymi ostrzami. Aby ją wyłączyć, musisz skorzystać z dźwigni (9).

8 - ukryte drzwi. Aby je otworzyć, musisz użyć uchwytu znajdującego się na podłodze tuż przed nimi.

9 - dźwignia. Dezaktywuje wahadłowe ostrza w pobliskim korytarzu (7).

10 - Petra.

11 - kufer bossa.

12 - na podłodze w tym miejscu znajdziesz księgę umiejętności pt. Tajemnica Talary, cz. IV.

13 - wyjście na zewnątrz.

 

Opis

W Bastionie Urwiska Ślepców, dosyć sporym kompleksie fortyfikacji położonym na północny-wschód od Markartu, natkniesz się na uwięzionego w klatce wiedźmokruka. Melka, gdyż takie imię nosi wiedźma, powie ci, że została zniewolona przez swoją siostrą, która sprytem przejęła należącą do niej wieżę. Melka obieca ci nagrodę, jeśli zgodzisz się pomóc jej w odzyskaniu własności. Akceptacja zlecenia rozpocznie niniejszą misję.

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Różne - Sprawy wiedźmokruków - Jaskinia Urwiska Ślepców, mapa

Na początek uwolnij Melkę - drzwi klatki otworzysz za pomocą pobliskiej dźwigni. Wiedźmokruk będzie twoim przewodnikiem po ruinach, a jednocześnie pomoże ci w walce z Renegatami oraz własną siostrą, Petrą. Tę ostatnią spotkasz w otoczeniu dwójki wojowników z Pogranicza (10). Pomóż Melce rozprawić się z intruzami, a w nagrodę otrzymasz jej magiczny kostur - Oko Melki. Gdyby twoja zleceniodawczyni zginęła w trakcie bitwy, nagrodę możesz zabrać z jej zwłok.

Śmierć Petry kończy niniejsze zadanie. Przy zwłokach wiedźmokruka znajdziesz księgę umiejętności pt. 2920, Deszczowa Dłoń, księga 4, której z pewnością nie powinieneś przegapić.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.