Wstęp
Zadanie to tak naprawdę pokrywa się z innymi zadaniami pobocznymi oraz jednym z zadań wątku głównego. Aby bowiem zostać tanem Białej Grani, musisz m.in. pomóc kilku obywatelom prowincji. Mimo wszystko, zadanie zostanie zainicjowane przez aktualnego jarla Białej Grani, którym będzie Balgruuf Większy lub Vignar Siwo-Włosy - jest to zależne od tego, jak daleko posunęła się wojna domowa i po czyjej stronie stanąłeś.
Opis
Podstawową sprawą, którą musisz zrobić jest wykonanie misji wątku głównego Budzenie smoka. Wówczas jarlem w prowincji będzie Balgruuf Większy. W tym momencie, jeśli wykonasz minimum 3 zadania dla miejscowej ludności, otrzymasz tytuł tana. Oczywiście zarówno z wykonywaniem zadań, jak i z przyjęciem tytułu możesz wstrzymać się do momentu roztrzygnięcia wojny domowej. Wówczas możesz sprawić, że jarlem Białej Grani zostanie Vignar Siwo-Włosy, jednakże z technicznego punktu widzenia niczego to zmieni. Ostatnim warunkiem niezbędnym do otrzymania tytułu tana jest zakupienie Wietrznego Domku, małego domu położonego o rzut beretem od targu w Białej Grani. Nabycie nieruchomości to koszt 5000 septimów.
Tak prezentuje się lista zadań, których wykonanie pozwoli ci zaskarbić sobie uznanie lokalnej społeczności, a tym samym przybliży cię do tytułu tana:
- Adrianne Avenicci, U Amazonki - Wielki miecz dla wielkiego człowieka
- Alfhild Dzięcię-Wojny, dom Dzieciąt-Wojny - Zbierz pszenicę
- Andurs, Komnata Umarłych - Amulet Arkaya Andursa
- Brenuin, ulice miasta - Ekstrakcja argoniańskiego piwa oraz Zadanie dla wszystkich żebraków
- Carlotta Valentia, dom Carlotty Valentii - Słówko na osobności
- Farengar Sekretny-Płomień, Smocza Przystań - Sole dla Arkadii
- Hulda, gospoda Pod Chorągwianą Klaczą - Narąb drewna
- Lars Dziecię-Wojny, ulice miasta - Braith łobuzica
- Severio Pelagia, dom Severio Pelagii - Zbierz pszenicę
- Uthgerd Niezłomna, dom Uthged - Walka! Walka!
- Ysolda, dom Ysoldy - Niecodzienne podarunki oraz Sok Śpiącego Drzewa
Po wykonaniu misji wróć do urzędującego obecnie jarla, a otrzymasz tytuł tana oraz Oręż tana Białej Grani - losowy, zaklęty, levelowany miecz lub topór, jedno- lub dwuręczny oraz trochę septimów. Otrzymasz również własnego huskarla, norską wojowniczkę imieniem Lydia.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!