Wstęp
W trakcie eksploracji Mroków Midden, które leżą pod Akademią w Zimowej Twierdzy, natkniesz się na salę z pozostawionymi tutaj śladami krwi i szkieletami; co więcej, w jej centrum będzie stała dziwna rękawica. Odkrycie zapoczątkuje to zadanie, choć w dzienniku nie pojawi się żadna informacja ne ten temat.
Opis
W sali, w której dokonałeś odkrycia, natkniesz się na klucz oraz Raport opisujący tragiczną w skutkach próbę przywołania dremory przy pomocy czterech pierścieni. Śledztwo zaprowadzi cię do Arcanaeum, gdzie znajdziesz kufer, do którego pasuje klucz. W środku odnajdziesz pierścienie Pithiego, Treoya, Balwen oraz Katariny. Zabierz je, lecz postaraj się, by nikt cię nie zauważył - inaczej zostaniesz posądzony o kradzież.
Wróć do rękawicy i nałóż na jej palce cztery pierścienie (poprzez aktywację rękawicy). Wówczas palce zacisną się w pięść, a przed twoim obliczem stanie Velehk Sain, dremora-pirat. Demon poprosi cię o uwolnienie, a w zamian zaoferuje mapę do skarbu. Opcje masz więc dwie:
- Jeśli zgodzisz się uwolnić dremorę, pirat zniknie, a w twoim ekwipunku pojawi się Mapa skarbu Velehka Saina. Oznaczenia na niej zaprowadzą cię na małą wyspę na północny-wschód od Zimowej Twierdzy (dokładnie na północ od Saarthalu), na której znajduje się posąg Talosa. Odnajdziesz tam kufer, w którym natrafisz na losowe, levelowane łupy. Warto podkreślić, że pojemnik ze skarbami pojawi się na wyspie tylko i wyłącznie w przypadku, gdy Velehk Sain został uwolniony. Co więcej, kufer materializuje się w związku z twoją obecnością, dlatego nie zobaczysz go z oddali.
- Jeśli odmówisz dremorze, czeka cię walka z nią, dlatego wcześniej lepiej zabezpieczyć się przed żywiołem ognia. Po walce przy szczątkach dremory odnajdziesz m.in. serce dremory oraz dwa Sejmitary.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!