Wstęp
Po wykonaniu misji Srebrna Ręka oraz dwóch losowych zadań, dowolny z Towarzyszy przekaże ci, że Kodlak Białowłosy chciałby z tobą porozmawiać. Konwersacja z nim zainicjuje to zadanie.
Eksploracja
Sabat Glenmoril
1 - wyjście na zewnątrz.
2 - wiedźmy.
3 - stół. Znajdziesz na nim księgę umiejętności pt. Tragedia w czerni.
4 - namiot. Znajdziesz na nim księgę umiejętności pt. Groza w Zamku Xyr.
5 - kufer bossa.
Opis
Kodlaka spotkasz w jego własnej kwaterze w Jorrvaskrze. Kiedy się zbliżysz, Herold Towarzyszy poprosi, abyś usiadł. Następnie stary wojownik opowie ci o klątwie likantropii, która obecnie dotyka każdego nowego członka bractwa - nie było tak jednak zawsze. Kodlak okaże się zmartwiony konsekwencjami klątwy; choć nie wszyscy członkowie Kręgu się z nim zgadzają, wojownik szuka sposobu na porzucenie wilczej natury. Jednym ze sposobów leczenia może być krew wiedźm z Sabatu Glenmoril, które przyczyniły się do obdarzenia Towarzyszy wilczą formą. Kodlak chciałby, abyś odwiedził wiedźmy i pozbawił je głów.
Sabat Glenmoril jest położony daleko na północny-zachód od Falkret. Wewnątrz jaskini natkniesz się na piątkę wiedźm. Nie musisz zabijać wszystkich, bowiem do ukończenia misji wystarczy pojedyncza Głowa wiedźmy z Glenmoril. Jednakże, jeśli chciałbyś również samemu pozbyć się likantropii, zabierz z jaskini co najmniej jedną głowę więcej.
Po powrocie do Białej Grani okaże się, że kiedy byłeś poza miastem, Srebra Ręka przypuściła atak Jorrvaskr, zabiła Kodlaka i zabrała fragmenty Wuuthrada. Rozmowa na ten temat zakończy niniejsze zadanie i natychmiast rozpocznie kolejne - Zaplanowany odwet.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!