Wstęp
Zadanie to otrzymasz od Delphine zaraz po zakończeniu misji Szczur zapędzony w kąt.
Eksploracja
Iglica Karth
1 - wyjście na zewnątrz.
2 - most. Można go kontrolować za pomocą trzech obracających się filarów, na których widnieją symbole "wojownika", "króla" i "smoczego dziecięcia". Jak zapewne się domyślasz, aby opuścić most, musisz ustawić na wszystkich filarach symbol "smoczego dziecięcia".
3 - pułapki naciskowe. Aby przejść przez to pomieszczenie, musisz stawać jedynie na płytach z symbolem "smoczego dziecięcia", a następnie wyłączyć pułapkę przy pomocy dźwigni. Jeśli staniesz na niewłaściwej płycie, uruchomisz mechanizm, który wystrzeli w twoją stronę kulę ognia. Jednakże, przy dużej odporności na ogień, efekt pułapki nie powinien zadać ci zbyt wielu obrażeń.
4 - krwawa pieczęć. Po aktywowaniu jej główny bohater automatycznie wyciągnie nóż i upuści nieco własnej krwi. To otworzy wrota, a Esbern i Delphine pozwolą ci przejść jako pierwszemu.
5 - przejście prowadzące do Niebiańskiej Przystani.
Niebiańska Przystań
5 - przejście wiodące z Iglicy Karth.
6 - Ściana Alduina.
7 - magazyn. Znajdziesz tutaj m.in. kompletny zestaw pancerza Ostrzy, akavirską katanę Zgubę Smoków (jej najlepszą wersję pozyskasz, jeśli w momencie wizyty w ruinach będziesz posiadał co najmniej 46 poziom) oraz księgę umiejętności pt. Etykieta buławy.
8 - wyjście na zewnątrz (na półkę skalną nad rzeką Karth).
Opis
Delphine będzie niezwykle szczęśliwa, że udało ci się odnaleźć i uratować Esberna. Mężczyzna opowie teraz o Ścianie Alduina - legendarnym miejscu, w którym dawni agenci Ostrzy wykuli historię walk ze smokiem oraz wiedzę dotyczącą jego ewentualnego powrotu. Wefług Esberna Sciana znajduje się w Niebiańskiej Przystani - starych ruinach położonych na wschód od Markartu.
Po zakończeniu opowieści Esberna musisz zdecydować, czy udasz się do Niebiańskiej Przystani samodzielnie, czy zabierzesz się razem z dwójką agentów Ostrzy. Tak czy inaczej, całą trójką spotkacie się w okolicy wejścia do Iglicy Karth. Tam też czekać was będzie bitwa z całą gromadą Renegatów, a być może również ze smokiem, który ma swoją siedzibę na jednym z pobliskich szczytów. Po rozprawieniu się z wszystkimi przeciwnikami wejdź do jaskini, która zaprowadzi cię do legendarnego posterunku Ostrzy.
W środku nie napotkasz żadnych wrogów, lecz będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma zagadkami/pułapkami (2, 3, 4). Ostatecznie cała trójka dotrze do Ściany Alduina (6), zaś Esbern zacznie odczytywać starożytne inskrypcje. Dzięki temu poznasz wiele interesujących informacji na temat wojen prowadzonych przeciwko smokom, a także dowiesz się, że pokonanie Alduina wymaga specjalnego Krzyku. Po krótkiej wymianie zdań Delphine zasugeruje, że powinieneś porozmawiać o tym z Siwobrodymi. To zakończy niniejsze zadanie i rozpocznie nowe pt. Gardło Świata.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!