Zguba Alduina

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po misji Pradawna wiedza.

 

Opis

Pradawny Zwój, który udało Ci się zdobyć wśród otchłani Czarnej Przystani, zabierz teraz na sam szczyt Gardła Świata. Paarthurnax od razu wyczuje, że udało ci się zdobyć artefakt. Smok zasugeruje, abyś odczytał go w pobliżu samego szczytu góry, gdzie znajduje się wyrwa w czasie. Kiedy to zrobisz, przeniesiesz się o wieleset lat do tyłu, by obejrzeć scenę, na której Felldir, Gormlaith i Hakon Jednooki walczą z Alduinem. Trójka bohaterów użyje przeciwko niemu Krzyku o nazwie Smokogrzmot, którego od razu się nauczysz. Gdy i to zawiedzie, Felldir odczyta Pradawny Zwój, dzięki któremu Alduin zostanie wrzucony w wir czasu.

Kiedy wizja dobiegnie końca, Alduin pojawi się osobiście nad Gardłem Świata. Paarthurnax wyruszy mu na spotkanie, jednakże to ty odegrasz kluczową rolę w tej bitwie. Musisz używać Smokogrzmotu, by ściągnąć wrogiego smoka na ziemię, a następnie atakować w tradycyjny sposób. Pożeracz Światów posiada oczywiście sporo PŻ i potężne ataki ogniowe, dlatego warto zabezpieczyć się przed tym żywiołem odpowiednią miksturą lub zaklęciem. Może się zdarzyć, że Alduin przywoła nawet deszcze meteorów! Na szczęście to zaklęcie możesz łatwo rozproszyć Krzykiem Czyste Niebiosa.

Kiedy pokonasz Alduina, ten odleci i jednocześnie zapewni cię, że nie możesz go zabić. W tym momencie zadanie zostanie zaliczone, lecz otrzymasz kolejne pt. Upadły.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.