Twój pobyt w Wyrmtoe okaże się dosyć krótki. Na początek przyjdzie ci wysłuchać dyskusji między Rookiem, Iverem, Alette oraz "starym przyjacielem" varla - Krumrem. W trakcie rozmowy nie będziesz mógł podjąć żadnej wiążącej decyzji - jej rezultat zawsze będzie ten sam: varlowie postanowią skierować się do Grofheimu. Wcześniej jednak pozwolą ci zwiedzić Wyrmtoe.
W wiosce powinieneś porozmawiać z towarzyszami, a zwłaszcza ze swoim najnowszym druhem, czyli Krumrem. Varl może udzielić ci kilku rad odnośnie walki z drążycielami, wspomnieć o dowodzeniu oddziałem gigantów, jak również opowiedzieć kilka innych ciekawych historii. Dowiesz się również, że Iver nazywany był niegdyś Yngvarem, lecz Krumr odmówi dalszych wyjaśnień.
Na koniec swojego pobytu koniecznie odwiedź targowisko i uzupełnij zapasy żywności - przed tobą długa podróż. Kiedy zdecydujesz się wyruszyć, otrzymasz dodatkowe wsparcie w postaci 20 jednostek zapasów oraz 62 varlów. Chwilę później karawana wyruszy w kierunku Grofheimu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!