Eksploracja
Skara Brae
1 - punkt startowy.
2 - Rabbie.
3 - Gildia Bohaterów.
Wstęp
Jest to pierwsze zadanie w The Bard's Tale IV: Barrows Deep, dlatego otrzymasz je zaraz po rozpoczęciu rozgrywki.
Opis przejścia
Grę w The Bard's Tale IV: Barrows Deep rozpoczynasz w mieście Skara Brae jako młoda baedyjska pieśniarka o imieniu Melodia. Jeśli domyślna bohaterka nie przypadnie ci do gustu, nie martw się - wkrótce otrzymasz możliwosć stworzenia własnej postaci. Na razie obejrzyj do końca scenę, w czasie której Ojcownicy będą wieszać członków Gildii Bohaterów. Niestety, nie możesz nic na to poradzić. Kiedy "spektakl" dobiegnie końca, porozmawiaj z Rabbiem (2), przywódcą wspomnianej organizacji. Ten chętnie przyjmie cię w szeregi Gildii, jednak najpierw będziecie musieli dotrzeć do jej siedziby. Następnie Rabbie automatycznie dołączy do ciebie, tworząc skromną, dwuosobową drużynę.
Wędrówka u boku przywódcy Gildii Bohaterów przebiegnie bez żadnych komplikacji. Podczas spaceru do siedziby organizacji (3) dowiesz się co nieco o Ojcownikach oraz obecnej sytuacji w mieście. Po dotarciu do budynku Gildii otrzymasz możliwość stworzenia nowej postaci lub zachowania Melodii jako głównej bohaterki gry. Pamiętaj, że decyzja, jaką teraz podejmiesz, będzie ostateczna! Kiedy ją podejmiesz, do siedziby Gildii wtargną Ojcownicy, a Rabbie zabierze cię do podziemi. W ten sposób niniejsze zadanie dobiegnie końca, ale od razu otrzymasz kolejne - Dom w mroku.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!