Nowe rozkazy

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Israna, kiedy wrócisz do niego po odrzuceniu daru wampiryzmu w misji Krew z krwi.

Opis

Kiedy opowiesz Isranowi o wampirach i Prastarym Zwoju, który właśnie padł ich łupem, dowódca Obrońców Świtu postanowi czym prędzej poszerzyć szeregi tej organizacji. W tym celu będziesz musiał odnaleźć i przekonać do przyłączenia się dwójkę wytrawnych łowców wampirów: Gunmara i Sorine Jurard.

Gunmara spotkasz w pobliżu losowo wybranej jaskini. Nord poinformuje cię, że nie dołączy do Obrońców Świtu, dopóki nie zabije niedźwiedzia, którego tropi od bardzo dawna. Obiecaj mu w tym pomóc. Niedźwiedź znajduje się właśnie w tej jaskini, przy której spotkasz Gunmara, więc nie musisz się martwić o kolejną, daleką wycieczkę. Co więcej, tropiona przez Norda bestia niczym nie różni się od swoich pobramtymców, dlatego zabicie jej nie powinno nastręczyć ci trudności - tym bardziej, że poznany właśnie myśliwy będzie ci towarzyszył. Kiedy rozprawisz się już z niedźwiedziem, ponownie zagadnij Gunmara. Nord zgodzi się dołączyć do Obrońców Świtu i od razu wyruszy w drogę do Fortu Dawnguard.

Sorine Jurard spotkasz na zachodnich rubieżach Skyrim, a dokładnie w pobliżu nieoznakowengo dwemerskiego konwektora nieopodal twierdzy Mor Khazgur. Kobieta okaże się niezbyt chętna do przyłączenia się do Obrońców Świtu, nawet gdy przekażesz jej najświeższe fakty dotyczące wampirów i Prastarego Zwoju. Bretonka może zmienić zdanie pod jednym warunkiem: musi odzyskać Dwemerski żyroskop, który najprawdopodobniej zabrały jej... kraby błotne. Jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą umiejętność Retoryki, możesz przekonać Sorine, by porzuciła dwemerski artefakt i niezwłocznie udała się do twierdzy. W przeciwnym wypadku pozostanie ci rozejrzenie się za należącą do Sorine torbą, którą znajdziesz nieco na południe od miejsca, w którym spotkasz dawną towarzyszkę Israna. Tak czy inaczej Sorine ostatecznie zgodzi się dołączyć do Obrońców Świtu i skieruje swe kroki ku Fortowi Dawnguard.

Na koniec osobiście udaj się do twierdzy Obrońców Świtu. Od razu zauważysz, że ci poczynili pewne przygotowania i zbudowali m.in. palisadę. To oznacza, że nie będziesz musiał się już obawiać ataków wampirów w pobliżu warowni, a Szybka podróż zakończy się tuż pod jej bramą, a nie u wylotu kanionu Dayspring. Pewne środki ostrożności poczyniono również wobec ciebie. Jeśli przybędziesz do Fortu jako wampir, Isran nakaże ci się wyleczyć. Oznacza to ni mniej ni więcej wykonanie prostego zadanie pobocznego W świetle dnia.

Kiedy Gunmar i Sorine zostaną "sprawdzeni" przez Israna, niniejsze zadanie dobiegnie końca. Nowi rekruci zajmą swoje miejsca w warowni, a ty będziesz mógł z nimi rozmawiać, handlować, ćwiczyć, a nawet przyjmować od nich drobne zlecenia. Przy tym wszystkim nie zapomnij jednak spotkać się z Isranem, który ma już dla ciebie nową misję pt. Prorok.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.