Eksploracja
1 - Cedrik. Były zwiadowca Scoia'tael posiada ogromną wiedzę na temat działalności lokalnego komanda oraz okolicznych terenów. Jest też znakomitym rzemieślnikiem jeśli chodzi o pułapki - nabędziesz u niego wiele gotowych produktów, jak i schematów. Przy okazji pierwszego spotkania elf wspomni o niejakiej Moril, jednak nie dowiesz się niczego na temat jej losu aż do końcowych scen Aktu I-ego.
Cedrik jest przede wszystkim związany z zadaniem pt. Kejran. Może (choć nie musi) zainicjować misję W szponach szaleństwa.
2 - Chorab. Starszy wsi jest związany z misją Kłopoty z trollem.
3 - ognisko. Po zmierzchu spotkasz tu wszystkich istotnych mieszkańców wsi.
4 - Żegota. Mężczyzna jest utalentowanym konstruktorem, o czym możesz przekonać się przeglądając listę oferowanych przez niego pułapek i schematów. Jest również lokalnym mistrzem kościanego pokera, co czyni go finałowym przeciwnikiem w zadaniu Pokerowa twarz: Flotsam. Żegotę odwiedzisz także przy okazji zadania Kłopoty z trollem.
5 - Bartosz Szkuta. Rzemieślnik jest najlepszy w siłowaniu się na rękę w całej okolicy, dlatego zajrzysz do jego warsztatu przy okazji zadania Nie ma mocnych: Flotsam.
6 - Anezka. Kobieta jest miejscową zielarką, dlatego to właśnie do niej powinieneś udać się w przypadku nagłej potrzeby zdobycia rzadkich alchemicznych ingrediencji bądź receptur. Choć Anezka stwierdzi, że nie ma nic wspólnego z pogańskim kultem Vejopatisa, to jednak jest związana z misją Serce Melitele.
7 - Malena. W tym miejscu spotkasz elfkę o właśnie tym imieniu, otoczoną przez pięciu temerskich żołnierzy i oskarżoną o konszachty ze Scoia'tael. W wyniku tego spotkania możesz otrzymać zadanie pt. Malena.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!