Malena

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Podczas przechadzki przez Bindugę natkniesz się na kobietę otoczoną przez kilku temerskich żołnierzy. Po chwili okaże się, że elfka jest oskarżona o współpracę z Wiewiórkami i wystawienie dwóch miejskich strażników prosto pod łuki jej pobratymców. Kobieta będzie się bronić, że żołnierzy zabiły potwory. Możesz zignorować sprawę, jednak w takim wypadku zadanie zakończy się niepowodzeniem. Jeśli chcesz je ukończyć, będziesz musiał przeprowadzić dochodzenie.

Eksploracja

Flotsam i okolice

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Zadania - Malena

1 - Malena otoczona przez temerskich żołnierzy.

2 - wejście do jaskini.

5 - zasadzka Scoia'tael (jeśli powiedziałeś temerskim żołnierzom prawdę).

6 - zasadzka Scoia'tael (jeśli okłamałeś temerskich żołnierzy).

7 - kryjówka Maleny.

Jaskinia nekkerów

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Eksploracja - Jaskinia nekkerów

3 - wyjście z jaskini.

4 - zwłoki temerskich żołnierzy.

 

Opis

Śledztwo rozpocznij od jaskini na zachód od miasteczka (2). W środku aż roi się od nekkerów, toteż będziesz miał okazję sprawdzić ostrość swojego srebrnego miecza. Po trupach kilkunastu potworów dojdziesz jednak do punktu (4), gdzie natkniesz się na zwłoki Temerczyków. Wystające z ciał lotki strzał jasno wskazują, że to robota Scoia'tael. Wróć na powierzchnię, gdzie będziesz musiał dokonać ważnego wyboru: powiedzieć prawdę, czy skłamać?

Jeśli stwierdzisz, że to elfy zabiły żołnierzy, Malena zacznie się miotać; odpowie, że może wszystko wyjaśnić w miejscu oznaczonym 5. Jeżeli odmówisz, zadanie zakończy się, a ty otrzymasz 125 PD. Opcjonalnie możesz się zgodzić i pozwolić elfce zaprowadzić się w kolejną pułapkę Scoia'tael. Po walce Malena zostanie schwytana i odprowadzona do Loredo, zaś ty otrzymasz 125 PD za ukończenie zadania + swój udział w nagrodzie za ujęcie agentki Wiewiórek (120 orenów do podziału, dlatego im więcej Temerczyków zginie, tym lepiej dla ciebie).

Inna opcja to okłamanie żołnierzy stwierdzeniem, że ich dawnych kompanów faktycznie zabiły potwory. Malena podziekuje ci za pomoc i poprosi o spotkanie nad wodospadem (6), gdzie obieca okazać pełnię swojej wdzięczności... Gdy dotrzesz na miejsce, elfka stwierdzi, że wiesz zbyt wiele, by dalej żyć; Malena ucieknie, zaś do akcji wkroczy oddział Wiewiórek. Rozpraw się z nimi i ruszaj w pościg za zdrajczynią.

Kobietę znajdziesz wśród ruin szpitala (7), dobrze ukrytą w małej szparze pomiędzy drzewem a murem. Tam przyjdzie ci dokonać ostatecznego wyboru: możesz pozwolić elfce odejść wolno, zabić ją samodzielnie lub zaprowadzić do Loredo. Nie ma to większego znaczenia w kontekście dalszej rozgrywki, więc zrób to, co uważasz za stosowne. Za wykonanie zadania otrzymasz 125 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.