Niemoralna propozycja

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Przy okazji uwolnienia Jaskra i Zoltana podczas zadania Z woli boskiej i katowskiej Loredo zaptoponuje ci spotkanie w swojej posiadłości. To zapoczątkuje niniejszą misję.

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Zadania - Niemoralna propozycja

1 - brama posiadłości Loredo.

2 - balista.

3 - frontowe wejście do posiadłości Loredo.

4 - okna komnaty matki Loredo.

5 - półka skalna. Możesz się na nią wspiąć.

6 - okno komnaty Loredo.

7 - żelazna rama. Dzięki niej będziesz mógł stworzyć pułapkę, która przyda ci się później podczas zadania Kejran.

 

Opis

Kiedy uznasz, ze jesteś gotowy na spotkanie z Loredo, udaj się do jego domu we Flotsam po godz. 21. Przed wejściem zagadnie cię strażnik, który nakaże ci pozostawić całą swoją broń w skrzyni przed wejściem. Zgódź się. Ekwipunek będzie na ciebie cały czas czekał. Na teren posiadłości wejdzie również Roche, twierdząc, że także ma kilka spraw do Loredo.

Chwilę po wejściu Roche zauważy balistę (2), która pozwala Loredo kontrolować port. Szef temerskiego wywiadu poprosi cię o unieszkodliwienie machiny, co rozpocznie mini-quest pt. Balista. Wykonaj go od razu, ponieważ później nie będziesz już miał ku temu okazji.

Następnie udaj się do frontowych drzwi posiadłości (3). Strażnik powie ci, że Loredo rozmawia teraz z Shaelą de Tancarville, w związku z czym musisz poczekać. Zejdź na dziedziniec i porozmawiaj z Rochem. Dowódca Niebieskich Pasów przedstawi ci swój nowy plan: odciągnie uwagę jednego ze strażników, podczas gdy ty przekradniesz się na tyły posiadłości i spróbujesz podsłuchać rozmowę zarządcy z czarodziejką. Zgódź się. To umożliwi ci wykonanie zadania "po cichu", jednak będziesz musiał uważać na strażników - jeśli zostaniesz przyłapany, żołnierz odprowadzi cię przed oblicze Loredo i tam dalsze wydarzenia potoczą się w normalny sposób.

Zakładając, że jednak zgodziłeś się wykonać plan Roche'a, okrąż pierwszego strażnika i uderz go w tył głowy. Przy pierwszych oknach (4) dostrzeżesz matkę Loredo, jednak jej niezwyczajne praktyki nie będą w tym momencie kluczowe. Nie zdołasz otworzyć pobliskich drzwi, dlatego skieruj się w stronę półki skalnej (5) i wejdź na nią. Zejdź z drugiej strony zachodniego skrzydła posiadłości. Natkniesz się tam na kilku strażników. Postaraj się unieszkodliwić wszystkich ciosami w potylicę. Przydatne przy skradaniu się będzie gaszenie pochodni i korzystanie z osłony murów oraz innych naturalnych przeszkód. Jeśli uda ci się ogłuszyć wszystkich strażników, zyskasz możliwość przejrzenia łupów, jakie Loredo zgromadził na terenie swojej posiadłości. Rozrzucone po całym podwórcu sakwy aż uginają się pod ciężarem różnych przedmiotów, wśród których znajdziesz m.in. Zbroję Astrogarusa (w tym momencie będzie to zapewne najlepszy możliwy pancerz) oraz Żelazną ramę (7), przy pomocy której stworzysz pułapkę na kejrana.

Na koniec wejdź po drabinie położonej nieopodal komnaty Loredo (6). Usłyszysz ostrą kłótnię pomiędzy zarządcą miasteczka a Shaelą de Tancarville. Wracaj do Roche'a i zrelacjonuj mu przebieg spotkania, którego właśnie byłeś świadkiem. Za ukończenie tego etapu zadania otrzymasz 150 PD.

Następnie zostaniesz poproszony o wejście do środka - sam, bez Roche'a. W środku spotkasz Shealę, jednak nie dowiesz się niczego, poza tym, że Loredo nie jest w najlepszym humorze. Rozmowa z zarządcą Flotsam będzie dość długa, lecz podjęte w jej trakcie decyzje nie wpłyną znaczącą na fabułę. Po długim wstępie Loredo przejdzie do sedna sprawy i zaproponuje ci, abyś poprzez Zoltana szpiegował dla niego Iorwetha. Także i tym razem twoja odpowiedź nie będzie mieć zbyt dużego znaczenia w dalszej rozgrywce, aczkolwiek jeśli odmówisz zarządcy, to ten się oczywiście wścieknie. Tak czy inaczej, po zakończeniu rozmowy opuścisz włości Loredo i otrzymasz 300 PD nagrody za ukończenie tego zadania. Pamiętaj, by po wyjściu zabrać ze skrzyni przy bramie (1) swój ekwipunek.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.