Twarde lądowanie

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Twoim pierwszym przystankiem na drodze do oczyszczenia swego dobrego imienia będzie miasteczko Flotsam. Miejscowy port jest nieosiągalny ze względu na bestię morską, która terroryzuje lokalną społeczność i zakłóca handel. Tym się zajmiesz później; na razie łączy się to jedynie z tym, że musisz wylądować nieco na wschód od miasta.

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Zadania - Twarde lądowanie

1 - punkt startowy.

2 - miejsce spotkania z Iorwethem.

3 - wejście do Flotsam.

 

Opis

Zejdź ze statku i przeszukaj wyładowane skrzynie po lewej. W jednej z nich znajdziesz Schemat: Wiedźmiński miecz srebrny. Jeśli nie importowałeś zapisu gry z Wiedźmina, zabranie dokumentu zapoczątkuje zadanie Miecz na potwory. Tak czy inaczej, podążaj za Rochem i Triss (1), aż w końcu w oddali usłyszycie dźwięk fletu (2).

Tajemniczym grajkiem okaże się sam Iorweth - dowódca lokalnego komanda Scoia'tael. Między nim a tobą szybko wywiąże się ostra dyskusja dotycząca problemu walk na tle rasowym i współpracy elfów z Królobójcą. W końcu Triss lub Roche postanowią uderzyć na Iorwetha, jednak bezskutecznie. W odpowiedzi z lasu wyłonią się elfi łucznicy, którzy wypuszczą grad strzał w stronę twojej kompanii. Sytuację zaklęciem uratuej Triss, jednak szybko zacznie tracić siły. Roche weźmie czarodziejkę na ręce, a ta ostatkiem sił będzie podtrzymywać barierę chroniącą przed nadlatującymi pociskami. Tobie z kolei przypadnie zadanie walki z nacierajćymi szermierzami Scoia'tael.

Twoim celem jest dotarcie do Flotsam (3). Po drodze zmierzysz się z trzema dosyć słabymi grupami elfich wojowników, którzy nadciągną od frontu lub z tyłu - Roche podpowie ci, gdzie potrzebne jest wsparcie. Podczas walk przydatne może okazać się używacie znaku Quen. Staraj się również nie wychodzić poza stworzoną przez Triss barierę - jeśli ci się to uda, na koniec uzyskasz umiejętność Zasłona.

Po dotarciu do miasteczka (3) ataki elfów ustaną, a ty zobaczysz kolejną scenę, która potwierdzi bliską kolaborację Iorwetha z Królobójcą. Strażnik na rogatkach zapyta cię o tożsamość, w związku z czym Geralt odpowie zgodnie z prawdą, Roche poda się za kupca korzennego Emhyra var Emreisa (!), zas Triss wykpi się od odpowiedzi poszukiwaniem miejsca do odpoczynku. W ten sposób zadanie to zakończy się, zaś na twoje konto wpłynie 1000 PD. Strażnik zasugeruje na koniec, byś udał się na rynek, gdzie za chwilę rozpocznie się egzekucja. To zapoczątkuje nową misję - Z woli boskiej i katowskiej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.