Zlecenie na endriagi

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Endriagi sprawiają spore problemy mieszkańcom miasteczka i okolic, dlatego ci są skłonni zapłacić za ograniczenie ich populacji. Zadanie to możesz podjąć więc z tablicy ogłoszeń, na którą natkniesz się pod karczmą we Flotsam.

Eksploracja

Las nieopodal Flotsam

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Zadania - Zlecenie na endriagi

1 - kokony pierwszej królowej endriag.

2 - miejsce spotkania pierwszej królowej endriag.

3 - kokony drugiej królowej endriag.

4 - miejsce spotkania drugiej królowej endriag.

 

Opis

Na początek powinieneś zaczerpnąć nieco wiedzy na temat endriag. Najlepiej zrobić to czytając książkę Trzy lata pośród endriag. Jeśli jeszcze się na nią nie natknąłeś, jeden egzemplarz znajdziesz w asortymencie księgarni Einara Gausela z dzielnicy nieludzi. Opcjonalnie, wiedzę tę możesz pojąć również poprzez zabijanie endriag, ale jest to nieco trudniejszy sposób.

Twoim celem będzie zlikwidowanie dwóch królowych endriag. Zanim te pojawią się, będziesz musiał za każdym razem zniszczyć 3 kokony (1 i 3). Wówczas, odpowiednio w miejscach (2 i 4), pojawią się wściekłe matki roju. Potyczki z nimi są dość trudne, a wybór odpowiedniej taktyki zależy tylko od ciebie. Oto kilka najważniejszych rad:

  • W żadnym wypadku nie pozwól, by królowej endriag udała się szarża - to niemal pewna śmierć. Kiedy potwór zacznie nacierać, usuń się z drogi i przystąp do ataku od tyłu, bowiem monstrum będzie potrzebowało chwili, żeby dojść do siebie.
  • Unikaj innych groźnych ataków królowej: silnie toksycznego jadu, którym pluje, oraz żądła.
  • Staraj się przez całą walkę utrzymywać ochronny znak Quen. Może to ci uratować życie, jeśli nie zdążysz wykonać uniku.
  • Spróbuj schwytać potwora w pułapkę znaku Yrden i zaatakować od tyłu. Może jednak okazać się, że siła znaku jest zbyt mała, aby utrzymać potwora w sidłach powyżej kilku sekund.
  • Przed bitwą możesz rozłożyć w miejscach 2 i 4 kilka do kilkunastu pułapek, które już na wstępie zadadzą potworowi sporo obrażeń i znacznie skrócą bitwę. Musisz się jednak liczyć z tym, że ten sposób nie należy do najtańszych.

Po zabiciu obu królowych koniecznie zbierz z ich trucheł składniki alchemiczne. Zwróć szczególną uwagę na Feromony królowej endriag, które będą ci potrzebne w Akcie III-im do wykucia potężnego miecza stalowego. Co więcej, uważaj na nie także przy okazji warzenia eliksirów, bowiem system alchemii lubi wykorzystywać ten składnik do tworzenia pospolitych mikstur.

Najważniejsze są mimo wszystko trofea z królowych endriag. Po zabiciu obu zanieś je do Ludwiga Merse'a, a ten wypłaci ci nagrodę: 75 PD oraz 150 orenów. Co więcej, jeśli wykonałeś już także Zlecenie na nekkery, otrzymasz schemat Wyśmienitego wiedźmińskiego miecza srebrnego. Powinieneś z niego jak najszybciej zrobić użytek, bowiem na jego podstawie Berthold Candelaria może wykuć dla ciebie najpotężniejszy "miecz na potwory" w Akcie I-szym.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.