Zlecenie na nekkery

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Nekkery stały się ostatnio na tyle uciążliwe, że władze miasteczka postanowiły zapłacić nagrodę za ich wytępienie. Zadanie to możesz podjąć więc z tablicy ogłoszeń, na którą natkniesz się pod karczmą we Flotsam.

Eksploracja

Las nieopodal Flotsam

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt I - Zadania - Zlecenie na nekkery

1 - gniazda nekkerów.

 

Opis

Na początek powinieneś zdobyć nieco wiedzy na temat nekkerów. Prawdopodobnie jeszcze w prologu miałeś okazję natknąć się na książkę pt. Nekkery we mgle. Jeśli nie, odpowiedni egzemplarz możesz nabyć w sklepie Einara Gausela w dzielnicy nieludzi we Flotsam. Dzięki księdze dowiesz się, że najlepsze do likwidowania gniazd nekkerów są petardy o nazwie Kartacz. Możesz je nabyć u Cedrika (jak zwykle spotkasz go na stanowisku obserwacyjnym w Bindudze lub przy ognisku w centrum wsi), jednak znacznie lepszą inwestycją będzie zakupienie u elfa odpowiedniego schematu i samodzielne stworzenie kilku niezbędnych petard.

Twoim celem będzie usunięcie czterech gniazd nekkerów (1). Jak łatwo się domyślić, potwory będą zażarcie bronić swoich siedzib. W walce z tymi przeciwnikami najlepiej stosować szybkie cięcia, bowiem silnych i powolnych ciosów potrafią z reguły unikać. Zwykłe nekkery to przeciwnicy na 2-3 uderzenia. Nieco trudniej będzie pokonać ich wojowników, ale wciąż nie powinni stanowić dla ciebie większego wyzwania. Musisz za to uważać, by przypadkiem nie zwrócić uwagi endriag, których nie brakuje w okolicy bagien. Jednoczesna walka z tymi pajęczakami oraz z nekkerami może okazać się zadaniem ponad siły nawet dla Geralta z Rivii.

Za każdym razem, gdy oczyścisz okolicę gniazda, kliknij LPM, by umieścić w nim bombę, po czym usuń się na bezpieczną odległość. Pamiętaj także, by zbierać krew wojowników nekkerów, bowiem ta okaże się niezwykle cenna w Akcie III-im. Uważaj także, by przypadkiem nie wykorzystać tych składników w procesie warzenia eliksirów, bowiem system alchemii często domyślnie umieszcza je na liście składników niezbędnych do produkcji pospolitych mikstur.

Po zniszczeniu wszystkich czterech gniazd udaj się do biura Ludwiga Merse'a. Chorodniczy nie będzie chciał oglądać dowodów i na podstawie danego mu słowa wypłaci ci nagrodę w postaci 150 orenów i 75 PD. Co więcej, jeśli wykonałeś już także Zlecenie na endriagi, otrzymasz schemat Wyśmienitego wiedźmińskiego miecza srebrnego. Powinieneś z niego jak najszybciej zrobić użytek, bowiem na jego podstawie Berthold Candelaria może wykuć dla ciebie najpotężniejszy "miecz na potwory" w Akcie I-szym.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.