Ściany mają uszy

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Podczas wykonywania zadania Królewska krew będziesz musiał zebrać dowody, które pozwolą ci osądzić ksiecia Stennisa. Rozmowa z chłopami przebywającymi w Kasztelu Trzech Ojców (1) zainicjuje to zadanie.

Eksploracja

Vergen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt II (Iorweth) - Zadania - Ściany mają uszy

1 - Kasztel Trzech Ojców.

2 - Wicek Borowik.

3 - dom Cecila Burdona.

4 - dom Olcana.

 

Opis

W rozmowie z chłopami dowiesz się, że jeden z królewskich posługaczy dowiedział się o spisku na życie Saskii, co zresztą zapoczątkowało bunt. Ów biedak, Wicek Borowik, został odseparowany od reszty towarzystwa i jest teraz pilnowany w enklawie ludzi (2) przez oddział Scoia'tael. Powinieneś z nim porozmawiać.

Mężczyzna nie będzie zbyt rozmowny - przynajmniej dopóki go nie zastraszysz lub nie użyjesz znaku Axii. Wówczas dowiesz się, że Wicek usłyszał, jak kapłan Olcan namawiał księcia Stennisa do rozprawienia się z Saskią. Chłop zasugeruje, abyś poszukał dowodów w domu Olcana.

Udaj się na spotkanie z Cecilem (3), który wskaże ci kwaterę (4) zamieszkiwaną dawniej przez nieżyjącego już klechę. W środku oprócz sterty niepotrzebnych papierów znajdziesz schemat kielicha Saskii. Będzie to mocny dowód na to, że naczynie Smokobójczyni zostało podmienione i zatrute. W tym momencie to zadanie zostanie zakończone, a ty uzyskasz nagrodę w postaci 1000 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.