Obóz Kaedweńczyków

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

W tym artykule znajdziesz dokładny opis obozu Kaedweńczyków. Jego najbliższej okolicy poświęcono osobny artykuł.

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt II (Vernon Roche) - Eksploracja - Obóz Kaedweńczyków

1 - kantyna. To oczywiście ulubione miejsce wszystkich żołnierzy. Spotkasz tutaj m.in. Manfreda, z którym to rozmowa zainicjuje zadanie Rzeźnik z Cidaris, a także sprzedawcę relikwii powiązanego z misją Klątwa krwi. Przed namiotem spotkasz natomiast dwójkę pasjonatów kościanego pokera - Fragila i Gondora. Pokonanie ich jest celem zadania Pokerowa twarz: obóz Kaedwen.

Przed kantyną postawiono tablicę ogłoszeń. Wśród nich znajdziesz informację o panoszących się wokół obozu trupojadach, co zainicjuje Zlecenie na zgnilce.

2 - Swen. Ćwiczący fechtunek chłopak jest związany z zadaniem Rzeźnik z Cidaris.

3 - namiot cyrulika. W środku spotkasz Mistrza Myrona, u którego możesz zaopatrzyć się w różnego rodzaju zioła i receptury.

4 - ognisko. Spotkasz przy nim Martina i Randala. Obu musisz pokonać "na rękę", jeżeli planujesz ukończyć zadanie Nie ma mocnych: obóz Kaedwen.

5 - Letande Avet. Okazja do rozmowy z nim nadarzy się jedynie podczas misji Rzeźnik z Cidaris.

6 - Magnus. Obozowy kowal słynie z rąk porównywanych do imadła, co czyni go z jednym z przeciwników w zadaniu Nie ma mocnych: obóz Kaedwen.

7 - warsztat Lasoty. Mężczyzna jest najlepszym płatnerzem w okolicy, w związku z czym możesz u niego wykuć rozmaite przedmioty, jak również nabyć interesujące schematy (m.in. Zbroi drauga). Lasota jest również lokalnym mistrzem kościanego pokera - zmierzysz się z nim w finałowym pojedynku zadania Pokerowa twarz: obóz Kaedwen.

W okolicy warsztatu można często spotkać Zyvika. Dzisiętnik wypłaci ci nagrodę za wykonanie misji Zbłąkane owieczki, a także udzieli wielu informacji na temat ostatniej bitwy pod Vergen - jest bowiem jej weteranem.

8 - ognisko. Spotkasz przy nim m.in. Proximo, który jest związany z zadaniami Ave Henselt! i Zlecenie na zgnilce. Po rozpoczęciu pierwszego z wymienionych przeniesie się na stałe pod arenę turniejową (18).

9 - pijani żołnierze. Poznasz ich nie tylko po chwiejnym kroku, ale również po wykrzykiwaniu imienia niejakiego Odrina. Rozmowa z jednym z nich zainicjuje zadanie W piwie prawda.

10 - główna brama obozu.

11 - elfi więzień. Nie będziesz miał okazji z nim porozmawiać.

12 - brama do Górnego Obozu. Zostanie otwarta dopiero po tym, jak Zyvik skończy oprowadzać cię po Dolnym Obozie (patrz zadanie Preludium do wojny: Kaedwen).

13 - namiot króla Henselta. Władca Kaedwen jest oczywiście jedną z głównych postaci fabularnych w tym Akcie. Odwiedzisz go podczas wykonywania kilku misji, w tym Klątwa krwi, Zabójcy królów oraz Symbol wiary.

14 - namiot Detmolda. Doradca Henselta odegra kluczową rolę w głównym wątku fabularnym tego Aktu. Odwiedzisz go podczas wykonywania takich zadań, jak Teoria spisku i Zabójcy królów.

15 - hr. Tybald. Rycerz Zakonu Płonącej Róży rozpozna cię i wypomni "zamordowanie" Zygfryda z Denesle i Jakuba de Aldersberga (głównego antagonisty oryginalnego Wiedźmina). Rozmowa zakończy się pojedynkiem, który powinieneś bez problemu wygrać.

16 - namiot Sheali de Tancarville. Czarodziejka nie będzie grała w tym Akcie pierwszych skrzypiec. Możesz z nią jednak porozmawiać o Dzikim Gonie, Triss oraz Detmoldzie.

17 - Adam Pangratt. Najemnik jest obozowym mistrzem w siłowaniu się na ręke, dlatego będziesz mógł się z nim zmierzyć dopiero na sam koniec zadania Nie ma mocnych: obóz Kaedwen.

18 - arena turniejowa. Stoczysz tutaj walkę w ramach misji Rzeźnik z Cidaris. Później odbędzie się tam turniej rycerski, w którym możesz wziąć udział - szczegóły znajdziesz w opisie zadania Ave Henselt!

19 - stary Mawrik. Mężczyzna ma problem, za którego rozwiązanie jest skłonny sowicie zapłacić. Przyjęcie zlecenia zaowocuje misją Siostrzyczki.

20 - Gawryło. Geralt rozpozna mężczyznę jako jednego z dawnych zbirów Salamandry - organizacji, z którą walczył w oryginalnym Wiedźminie. Gawryło w ramach pojednania podaruje ci Solidny srebrny wyważony sztylet. Możesz przyjąć ten prezent lub go odmówić.

21 - zachodnia brama obozu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.