Wstęp
Przy okazji pierwszej rozmowy Detmold opowie ci o spisku wymierzonym w Henselta (patrz zadanie Teoria spisku) i poprosi cię o pomoc w rozbiciu grupy opozycjonistów. To zaowocuje dwoma zadaniami pobocznymi, w tym niniejszym.
Eksploracja
Obóz Kaedweńczyków
1 - kantyna.
2 - Swen.
3 - Letande Avet.
4 - arena.
Opis
Idź do kantyny i porozmawiaj z pijącym na umór Manfredem. Mężczyzna cierpi, bowiem jego syn Swen zgodził się walczyć na arenie z niejakim "Rzeźnikiem z Cidaris". Teoretycznie walka nie będzie toczyć się na śmierć i życie, ale przeciwnik chłopaka rzadko zostawia swoich rywali przy życiu. Obiecaj rozwiązać problem Manfreda w zamian za przysługę.
Swena spotkasz w czasie treningu tuż pod kantyną (2). Chłopak stwierdzi, że udział w pojedynku to kwestia honoru, dlatego nie może zrezygnować. Zaproponuj walkę w parach. Swen zgodzi się na taką opcję, lecz zapyta o twoje intencje - to, czy skłamiesz, czy powiesz prawdę, nie ma żadnego znaczenia. Teraz pozostaje ci już tylko przekonać do tego pomysłu Aveta.
Wojownika spotkasz w pobliskim namiocie (3). Nazwij go tchórzem, a Avet szybko zażąda satysfakcji na arenie. Powiedz mu, że będziesz walczył ze Swenem. Rzeźnik z Cidaris przystanie na tę propozycję. Wróć do Swena i przekaż mu szczęśliwą nowinę. Gdy będziesz gotów, powiedz mu, że czas stawić się na arenie (4).
Przy boku Letande Aveta stawi się Edwin "Płatek" z Leistham. Żaden z wymienionych nie jest tak dobry w sztuce szermierki, jak mogłoby się wydawać. Zostaw Swenowi Edwina, a sam zajmij się Rzeźnikiem z Cidaris. Kiedy go zabijesz, pomóż chłopakowi wykończyć drugiego przeciwnika. Obaj zyskacie w ten sposób sławę i chwałę.
Manfred będzie na ciebie czekał przed wejściem na arenę. Poproś go o wyjawienie sekretu spiskowców, a dowiesz się, że ich siedziba znajduje się w burdelu nieopodal obozu. Żołnierz wyjawi również również, że dotarcie do lidera przeciwników Henselta wymaga skorzystania z usług Świszczącej Zosii i podania hasła - aby jej "uśmiech rozwarł bramy raju"; otrzymasz również kwadratową monetę. Manfred przestrzeże cię jednak, że przywódca spiskowców, Vinson Traut, nosi magiczny pancerz i w związku z tym może stanowić wyzwanie nawet dla ciebie.
Wraz z końcem rozmowy zadanie zostanie zaliczone. Wątek spisku będzie kontynuowany w ramach misji Teoria spisku.
Na marginesie warto zauważyć, że twoja walka bardzo spodobała się królowi Henseltowi. Władca chciałby cię zobaczyć w rozpoczynającym się niedługo turnieju, co zainicjuje zadanie poboczne pt. Ave Henselt!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!