Symbol nienawiści

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Zadanie to otrzymasz w czasie rozmowy z Detmoldem dotyczącej przejścia przez Mgłę, czego dokonasz w trakcie zadania Klątwa krwi.

Eksploracja

Dolina Pontaru

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt II (Vernon Roche) - Zadania - Symbol nienawiści

1 - wejście do Mgły.

2 - wyjście z Mgły.

3 - Skalen Burdon, Yarpen Zigrin.

4 - wejście do Tuneli Założycieli.

Tunele Założycieli

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt II (Vernon Roche) - Eksploracja - Tunele Założycieli

6 - wyjście na powierzchnię.

7 - skrzynia. W środku znajdziesz Krwawy miecz - najlepszy srebrny oręż w tym Akcie. Żeby się dostać do tego kufra, będziesz musiał jednak pokonać wcześniej kaczerba i szereg zgnilców.

8 - miejsce spotkania z Zoltanem i Saskią.

 

Opis

W trakcie rozmowy z doradcą Henselta dowiesz się, że do odczynienia klątwy będziesz potrzebować czterech przedmiotów związanych z feralną bitwą. Jednym z nich jest symbol nienawiści, a konkretnie - miecz Vandergrifta, dowódcy kaedweńskich wojsk z ostatniej bitwy pod Vergen.

Zdobycie słynnego miecza będzie od ciebie wymagało przejścia na vergeńską stronę Mgły, dlatego zadanie to w dużej mierze pokrywa się z misją pt. Klątwa krwi. Gdy przejdziesz już przez przeklęty obszar, udaj się wraz z Zoltanem do bram Vergen. Tam spotkasz Skalena Burdona i Yarpena Zigrina. Po krótkim powitaniu opowiedz o poszukiwanych przedmiotach. Dowiesz się, że miecz Vandergrifta jest w posiadaniu Saskii Smokobójczyni, jednak z uwagi na intensywne prace nad planowaną obroną miasta, nie masz szans na spotkanie z nią. Zoltan zaproponuje, że załatwi dla ciebie ten miecz, podczas gdy ty powinieneś się skupić na odnalezieniu sztandaru Burej Chorągwi - jest to celem misji Symbol śmierci.

Spotkanie w sprawie przekazania miecza ma odbyć się w Tunelach Założycieli. Gdy będziesz gotów, udaj się do jedynego dostępnego wejścia (4). W środku będą panować nieprzeniknione ciemności, dlatego sugeruje skorzystać z eliksiru o nazwie Kot. Twoim celem będzie dotarcie do miejsca spotkania (8), jednak drogę zastąpią ci liczne zgnilce, pożeracze zwłok i nekkery. Potwory nie powinny jednak stanowić większego wyzwania.

Na miejscu spotkania (8) będzie na ciebie czekać nie tylko Zoltan, ale także Saskia. Krasnoludowi nie udało się bowiem oszukać kobiety i ta postanowiła osobiście cię poznać. Na szczęście Saskia odda ci swój miecz, a to przez wzgląd na ukojenie dusz żołnierzy walczących w niekończącej się bitwie. Przy okazji dowiesz się również, że Iorweth nie posiada poszukiwanej przez ciebie włóczni Yahona (patrz zadanie Włócznia przeznaczenia), bowiem przegrał ją w kości ze Skalenem. Niemniej w momencie otrzymania miecza Vandergrifta misja ta zostanie zakończona sukcesem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.