W piwie prawda

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Przy okazji pierwszej rozmowy Detmold opowie ci o spisku wymierzonym w Henselta (patrz zadanie Teoria spisku) i poprosi cię o pomoc w rozbiciu grupy opozycjonistów. To zaowocuje dwoma zadaniami pobocznymi, w tym niniejszym.

Eksploracja

Obóz Kaedweńczyków

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt II (Vernon Roche) - Zadania - W piwie prawda

1 - pijani żołnierze.

2 - Odrin.

3 - strażnicy.

4 - kantyna.

 

Opis

W obozie Kaedweńczyków natkniesz się na trójkę kompletnie pijanych żołnierzy. Każdy z nich będzie głośno nawoływał Odrina, ich serdecznego towarzysza od kufla. O mężczyźnie nie dowiesz się nic, poza tym, że jest wspaniałym kompanem. I to ci musi na razie wystarczyć.

Nieprzytomnego i brudnego Odrina znajdziesz pod jaskinią na zachód od fortu (2). Pomóż mu wstać i skieruj się w stronę obozu. Odrin będzie mamrotał o kwadratowych monetach, które powinieneś skojarzyć z zadaniem pt. Teoria spisku, jednak na razie nic z tego nie wyniknie.

Pod bramą (3) zatrzyma was strażnik. Możesz zachować się na kilka sposobów. Jeśli stwierdzisz, że Odrin jest świadkiem, Kaedweńczyk postanowi złożyć raport i zadanie zakończy się niepowodzeniem. Z kolei jeżeli powiesz, ze podtrzymywany przez ciebie mężczyzna jest więźniem, to doprowadzisz do furii samego Odrina. Najlepiej więc wybrać opcję przekupstwa i wręczyć strażnikowi ok. 30 orenów.

Będąc już w obozie zbierz pozostałych kompanów Odrina (1) i razem, w akompaniamencie żołnierskiej piosenki, udajcie się do kantyny (4). Po drodze pijany Kaedweńczyk z pewnością upadnie, zaś ty będziesz musiał cierpliwie znosić jego kolejne "potknięcia".

Po dotarciu do lokalu postaw żołnierzom kolejkę, by wzbudzić ich zaufanie. Powiedz, że każdy boi się Henselta, a gdy zaczną wypytywać cię o to, dlaczego interesujesz się sprawą, stwierdź, że przez zwykłą ciekawość. Kompani Odrina pozostaną nieufni, jednak on sam uzna cię za "brata" i wyjawi, że siedziba spiskowców znajduje się w burdelu nieopodal obozu. Dowiesz się również, że dotarcie do lidera przeciwników Henselta wymaga skorzystania z usług Świszczącej Zosii i podania hasła - aby jej "uśmiech rozwarł bramy raju"; otrzymasz również kwadratową monetę. Zadanie to zostanie wówczas zakończone, zaś wątek spisku będzie kontynuowany w ramach misji Teoria spisku.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.