Zjazd czarodziejów

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Zadanie to otrzymasz zaraz po ukończeniu misji Gdzie jest Triss Merigold? lub Łamacz czarów.

Eksploracja

Loc Muinne

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt III (Iorweth) - Zadania - Zjazd czarodziejów

1 - spotkanie z Triss.

2 - spotkanie z Iorwethem.

3 - wejście do amfiteatru.

Opis

Akcja rozpocznie się w punkcie 1, jeśli wcześniej postanowiłeś uratować Triss, lub w punkcie 2, jeżeli podążyłeś za Iortwethem na ratunek Saskii. W obu przypadkach twój towarzysz zaproponuje wejście do amfiteatru (3), gdzie rozpoczynają się obrady królów i czarodziejów. Tak naprawdę lepiej byłoby to nazwać wtargnięciem, ponieważ będziesz musiał rozprawić się ze strzegącymi przejścia strażnikami.

Dysputę w amfiteatrze rozpocznie Jan Natalis. Konetabl stwierdzi, że Temeria nie może przetrwać bez prawowitego władcy i musi zostać podzielona na mniejsze baronie. Za takim rozwiązaniem będą również optować Henselt i Radowid, bowiem obaj liczą na to, że uczynią z dawnych temerskich ziem swoje strefy wpływów. Problem pojawi się dopiero przy Górnym Aedirn. Saskia postanowiła utworzyć tam własne królestwo i ustanowić Filippę Eilhart swoją doradczynią. Od momentu tej deklaracji sprawy mogą potoczyć się dwojako.

Jeśli przybyłeś z Triss

Dyskusję o koronacji Smokobójczyni przerwą Geralt i Triss. Czarodziejka oskarży Filippę i Shealę o spiskowanie przeciw władcom Północy oraz morderstwa Foltesta i Demawenda. W związku z tym Radowid nakaże zamknąć obrady i aresztować wszystkich czarodziejów.

Jeśli przybyłeś z Iorwethem

Dyskusję o koronacji przerwie Shilard Fitz-Oesterlen. Nilfgaardzki ambasador opowie o działalności Loży Czarodziejek, która spiskowała przeciw królom Północy, a także jest odpowiedzialna za morderstwa Foltesta i Demawenda - dowodem będą zeznania przyprowadzonego w kajdanach Letho. Radowid zwoła swoich ludzi, by aresztować wszystkich czarodziejów.

Zamknięcie obrad

To bynajmniej nie koniec. Kiedy żołnierze redańscy ruszą wykonać rozkazy króla, na miejscu pojawi się smok. Potwór podpali cały amfiteatr i zabierze na swój grzbiet Shealę, po czym odstawi członkinię Loży na szczyt pobliskiej wieży. Jak łatwo się domyślić, to tobie przypadnie zaszczyt pogoni za czarodziejką. Ten wątek będzie kontynuowany w ostatnim zadaniu fabularnym - Wejście smoka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.