W imię Temerii!

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie na początku Aktu III.

Eksploracja

Loc Muinne i okolice

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt III (Vernon Roche) - Zadania - W imię Temerii!

1 - punkt startowy.

2 - punkt widokowowy. Możesz stąd podziwiać piękną panoramę Gór Niebieskich.

3 - obóz rycerzy Zakonu Płonącej Róży.

4 - główna brama Loc Muinne.

5 - Roche (po wejściu do miasta).

6 - wejście do kwartału Redańczyków.

7 - król Radowid.

 

Opis

Akt III rozpoczniesz wraz z Vernonem Rochem w punkcie 1. Temerczyk będzie prowadził cię do celu wyprawy - ruin pradawnego miasta Loc Muinne. W czasie wędrówki na swojej drodze napotkacie trochę harpii oraz erynii, jednak zabicie ich nie powinno stanowić problemu. W międzyczasie dawny dowódca Niebieskich Pasów opowie ci co nieco na temat historii miasta oraz zamieszkującej je niegdyś, dawno wymarłej cywilizacji vranów.

Nieopodal 3 dostrzeżecie obozowisko rycerzy Zakonu Płonącej Róży. Wedle informacji Roche'a przybyli oni na zaproszenie króla Redanii Radowida. Jeśli w oryginalnym Wiedźminie nie opowiedziałeś się po stronie Zakonu, rycerze nie będą skrywać wrogości wobec ciebie, ale obecność Roche'a zagwarantuje wam bezpieczne przejście do głównych wrót Loc Muinne (4). Po przekroczeniu bram miasta w końcu rozdzielicie się. Roche uda się na centralny plac w Loc Muinne (5), gdzie będzie na ciebie czekał, by kontynuować wątek główny opowieści. Na razie jednak lepiej będzie skupić się wykonaniu zadań pobocznych i zdobyciu lepszego ekwipunku. To ostatnie zagwarantują ci niektóre misje, takie jak Zaszyfrowany manuskrypt, czy Rzeka tajemnic.

Gdy będziesz gotów, porozmawiaj z Rochem (5). Po krótkiej wymianie zdań podążaj za nim do kwartału, w którym stacjonują Redańczycy (6), by przejść przez niemal cały ich obóz i stanąć w końcu na audiencji u króla Radowida. W trakcie rozmowy z władcą dowiesz się kilku interesujących faktów, m.in. na temat powodu przybycia delegacji z Nilfgaardu; możesz również wypytać monarchę o obecność rycerzy Zakonu Płonącej Róży na tych "pokojowych" obradach. Tak czy inaczej, rozmowa będzie zmierzać do zawarcia dżentelmeńskiej umowy o wzajemnej pomocy. Kartą przetargową okażą się być Anais i Bussy La Valette'owie - ostatni potencjalni następcy tronu Temerii. Dzieci wpadły w ręce Kaedweńczyków, zaś Radowid chciałby, abyś odbił je i przyprowadził do niego. W zamian za to król obieca zapewnić potomkom Foltesta opiekę do czasu uzyskania dorosłości, kiedy to jedno z nich obejmie samodzielne rządy w Temerii. Otrzymasz również obietnicę ukarania Sheali - o ile oczywiście wyjawisz królowi, że jest ona dość blisko związana z morderstwami Demawenda i Foltesta.

Po rozmowie ruszaj za Rochem do wyjścia (6). W tym momencie będziesz musiał podjąć decyzję o fundamentalnym znaczeniu dla rozwoju fabuły. Roche chciałby, abyś pomógł mu odbić małych La Valette'ów z rąk Kaedweńczyków, jednak w efekcie musiałbyś zrezygnować z poszukiwań Triss. Jeśli z kolei postanowisz uratować czarodziejkę, nie zdołasz pomóc dzieciom Foltesta, co może mieć kolosalne znaczenie dla przyszłej mapy politycznej królestw Północy. W zależności od tego, co postanowisz, wątek główny historii będzie kontynuowany w ramach zadań Gdzie jest Triss Merigold? lub Kość z kości. Niniejsza misja natomiast zostanie zaliczona, a na twoje konto wpłynie 500 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.