Wstęp
Na wzgórzu nieopodal wsi Stachyrówka, daleko na wschód od Novigradu, odnajdziesz balistę oraz zmasakrowane zwłoki kilku ludzi. Przy jednym z ciał odnajdziesz Dziennik Kurta Kreutzmana oraz Zupełnie zwyczajny klucz. Lektura diariusza aktywuje niniejsze zadanie.
Mapy
Zachodnia Redania
1 - zwłoki.
2 - zniszczony dom.
Opis przejścia
Dzięki lekturze wspomnianego dziennika dowiesz się, że w chacie położonej za rzeką, na północny-wschód od wzgórza, znajduje się wspaniały skarb. Haczyk? Dokładnie w tym miejscu swoje gniazdo urządził sobie gryf, a denerwowanie go może mieć opłakane skutki, co zresztą widać po tutejszym pobojowisku.
Jeśli jednak nie przeraża cię wizja walki z bestią - wszakże jesteś wiedźminem! - skieruj się w stronę wspomnianej chaty (2). Potwór, który okaże się byc archegryfem (poz. 39), często kołuje ponad dachem budowli, dlatego trudno go przeoczyć. W walce z bestią jak zwykle pomocny będzie Wyśmienity olej przeciw drakonidom oraz Znak Aard. Gdy truchło potwora zalegnie już pod zrujnowanym domostwem, skieruj się do piwnicy domu, gdzie odnajdziesz kufer z losową zawartością. Opróżnienie go zwieńczy niniejsze zadanie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!