Sezamie, otwórz się: Kasiarz

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon - Serca z kamienia

Wstęp

Kiedy w trakcie misji Sezamie, otwórz się! po raz pierwszy spotkasz się z Nieznajomym w chacie zielarza (1), ten wyjawi ci plan skoku na Dom Aukcyjny Borsodych. Jednym z jego ważnych elementów okaże się werbunek speca od rozpruwania sejfów, czym zajmiesz się osobiście.

Mapy

Zachodnia Redania

1 - Chata zielarza.

2 - wieś Alness.

3 - obóz Hansa z Cidaris.

 

Opis przejścia

Nieznajomy zasugeruje, abyś spróbował pozyskać jednego z dwóch specjalistów w tej dziedzienie:

  • Casimir Bassi - krasnolud mieszka we wsi Alness (2). Kiedy jednak przybędziesz na miejsce, zastaniesz go... na dachu swego domu. Co więcej, porzucony przez żonę miłośnik saletry będzie groził, że wysadzi się w powietrze. Jeśli chciałbyś go mimo wszystko zwerbować, będziesz musiał go ocalić. Przed tobą otworzy się kilka opcji:
    • Spróbuj pocieszyć krasnoluda. To zdecydowanie najgorsza opcja, ponieważ ten wysadzi się w powietrze.
    • Użyj Znaku Aksji. W przypadku powodzenia krasnolud podda się sile twojej sugestii, a ty otrzymasz 40 PD.
    • Obraź go. W takim wypadku Casimir zejdzie z dachu i rzuci się na ciebie. Jeśli użyjesz Znaku Aard, zgasisz trzymaną przez niego pochodnię. Potem wystarczy pokonać krasnoluda w pięściarskim pojedynku.
    W dwóch ostatnich przypadkach Casimir odzyska poczytalność i zgodzi się z tobą pracować. W takim wypadku będziesz go musiał od razu zwerbować - w przeciwnym wypadku zagrozi, że wysadzi się w powietrze. I bynajmniej nie będzie rzucał słów na wiatr.
  • Quinto - ów złodziejaszek został schwytany przez Hansa z Cidaris i jest przetrzymywany w jego obozie (3). Istnieje kilka sposobów na przekonanie najemnika do wypuszczenia swojego cennego więźnia:
    • Możesz za niego zwyczajnie zapłacić. Jeśli wykonałeś już Zlecenie: Bestia z Oxenfurckiej Puszczy i na koniec zażądałeś większej zapłaty, Hans ustali cenę wolności Quinto na 400 novigradzkich koron. W przeciwnym wypadku zadowoli się sumą 200 novigradzkich koron.
    • Możesz targować się tak jak w przypadku wiedźmińskich kontraktów i wynegocjować w ten sposób obniżenie ceny do 340 / 170 novigradzkich koron.
    • Możesz obrazić Hansa i zagrać o wolność Quinto w Gwinta lub walcząc w pięściarskim pojedynku. Jeśli wygrasz, złodziej będzie wolny. Jeśli przegrasz, najemnik podwoi swoją cenę.
    Kiedy uwolnisz Quinto, ten zgodzi się dla ciebie pracować. Możesz go zwerbować od razu lub kazać mu czekać - na wypadek, gdybyś chciał jeszcze poznać Casimira. W tym drugim przypadku Quinto obieca, że będzie na ciebie czekał o północy pod Bramą Oxenfurcką.

Pomyślne zwerbowanie jednego z dwóch "kasiarzy" natychmiast zakończy zadanie i zapewni ci 150 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.