Wieś Biały Sad

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wieś Biały Sad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Eksploracja - Wieś Biały Sad

1 - gospoda. W środku spotkasz kilka ważnych osób:

  • Elza - karczmarka jest właścicielką zajazdu. Jeśli po uratowaniu Brama w zadaniu Bez i agrest nie wziąłeś od kupca pieniędzy, zostaniesz przywitany niezwykle ciepło. Kobieta opowie ci o ostatnich wydarzeniach w okolicy, a także przedstawi swoją opinię na temat Nilfgaardczyków. Ponadto możesz u niej zrobić małe zakupy. Warto zauważyć, że Elza posiada w swym asortymencie karty do gry w Gwinta, które nie powinny umknąć twojej uwadze.
  • Aldert (uczony) - badacz z Oxenfurtu przybył do wsi, by zobaczyć wojnę na własne oczy. Możesz mu powiedzieć, co sądzisz o jego pomyśle, lecz nie będzie to miało większego wpływu na dalsze wydarzenia. Aldert z kolei chętnie nauczy cię gry w Gwinta. To popularna gra karciana, która w Wiedźminie 3 zastąpiła kościanego pokera, dlatego zdecydowanie warto poznać jej zasady. Kiedy zakończysz już pierwszą partię, będziesz mógł powtarzać gry z uczonym dowolną ilość razy. Otrzymasz również zadanie poboczne Pełna kolekcja kart.
  • Gaunter O'Dim - tajemniczy mężczyzna okaże się mieć sporo informacji na twój temat oraz o... Yennefer. Rozmowa z nim jest związana z misją Bez i agrest.
  • Vesemir - po dotarciu do gospody twój towarzysz znajdzie sobie stałe miejsce za jedną z ław. Nie ruszy się stąd aż do osiągnięcia konkretnego postęp w zadaniu Bestia z Białego Sadu.

2 - Bram. Spotkasz go tutaj po pierwszej rozmowie z Elzą. Uratowany przed gryfem kupiec zaoferuje ci zniżkę na swoje towary, choć nie posiada zbyt wielu ciekawych rzeczy - przynajmniej dopóki nie zainstalujesz darmowego DLC Zestaw temerskiego rynsztunku, który wzbogaci asortyment handlarza o unikatowy zestaw zbroi.

3 - tablica ogłoszeń. Wśród różnych informacji natkniesz się m.in. na zlecenie na upiora. Zaakceptowanie go rozpocznie misję Licho przy studni.

4 - spalony dom. Spotkasz przy nim wściekłego krasnoluda imieniem Willi. Kowalowi będzie bardzo zależało na tym, by dociec, kto podpalił jego własność. Jeśli zgodzisz sie mu pomóc, otrzymasz zadanie Zabawy z ogniem.

5 - dom Odolana. To właśnie jego właściciel wywiesił na tablicy ogłoszeń (3) zlecenie na upiora, a zatem jest związany z misją Licho przy studni.

6 - dom Mysława. Z miejscowym myśliwym spotkasz się przy okazji zadania Bestia z Białego Sadu.

7 - zamknięta chata. Spotkasz przy niej staruszkę, która opowie ci dość dziwną historię o... patelni. Zgódź się jej pomóc, a otrzymasz krótką misję Patelnia jak nowa.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.