Temerskie precjoza

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu Pokrytych krwią rozkazów wojskowych, na które natkniesz się w kufrze na dnie rzeki przy jednej z przepraw na północ od Białego Sadu.

Biały Sad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Biały Sad - Poszukiwania - Brudna forsa - Biały Sad

1 - zwłoki temerskiego żołnierze.

2 - kufer na dnie rzeki.

3 - spalony budynek.

 

Opis

Przy jednej z przepraw na północ od Białego Sadu zobaczysz grupkę utopców. Rozpraw się z potworami, a odnajdziesz ich ofiarę - temerskiego żołnierza (1). Przeszukaj zwłoki nieszczęśnika, przy których znajdziesz m.in. Klucz z temerską lilią. Następnie zanurkuj, by odkryć cel wyprawy mężczyny - mały kufer na dnie rzeki (2) skrywający cenną biżuterię, Insygnia temerskich sił specjalnych, a także Pokryte krwią rozkazy. Lektura tych ostatnich zainicjuje to zadanie i zasugeruje poszukiwanie kolejnych precjozów, pozostawionych na tym padole łez przez (prawdopodobnie) niedoszłych uchodźców.

Użyj wiedźmińskich zmysłów i kieruj się w stronę młyna. Tuż obok niego zobaczysz spalony dom (3). Wejdź do środka i skorzystaj ze słabo zakamuflowanego zejścia do piwnicy. Zniszcz tamtejsze drzwi znakiem Aard, a dotrzesz do małego pomieszczenia z kilkoma kuframi. Ten, w którym są tytułowe "temerskie precjoza" poznasz po tym, że Geralt będzie musiał użyć klucza, aby go otworzyć. W środku znajdziesz wiele cennych przedmiotów, a przy tym ukończysz kolejną poboczną misję.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.