Złoto dezerterów

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu Zapisków szpiega, na które natkniesz się w małym obozie w lesie daleko na północny-wschód od Białego Sadu.

Biały Sad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Biały Sad - Poszukiwania - Złoto dezerterów - Biały Sad

1 - obóz w lesie.

2 - zrujnowany budynek przy młynie.

 

Opis

Głęboko w lesie natkniesz się na pojedynczy namiot i zwłoki (1). Wśród rzeczy zabitego odnajdziesz Zapiski szpiega, które wspominają o rozbójniczym procederze grupy dezerterów. Tym razem jednak celem zadania nie jest rozprawienie się ze zbójami, lecz odnalezienie ich skrytki.

Wiedźmińskie zmysły zaprowadzą cię w pobliże młyna. Wejdź do spalonego budynku (2) i znajdź zamaskowaną niedbale dziurę w podłodze. Zeskocz, a kolejne drzwi zniszcz znakiem Aard. W małym pomieszczeniu odkryjesz kilka kufrów z naprawdę cennymi przedmiotami. Złupienie jednego z nich zakończy tę misję, aczkolwiek - dla pewności, rzecz jasna - warto oczyścić je wszystkie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.