Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu Zapisków szpiega, na które natkniesz się w małym obozie w lesie daleko na północny-wschód od Białego Sadu.
Biały Sad
1 - obóz w lesie.
2 - zrujnowany budynek przy młynie.
Opis
Głęboko w lesie natkniesz się na pojedynczy namiot i zwłoki (1). Wśród rzeczy zabitego odnajdziesz Zapiski szpiega, które wspominają o rozbójniczym procederze grupy dezerterów. Tym razem jednak celem zadania nie jest rozprawienie się ze zbójami, lecz odnalezienie ich skrytki.
Wiedźmińskie zmysły zaprowadzą cię w pobliże młyna. Wejdź do spalonego budynku (2) i znajdź zamaskowaną niedbale dziurę w podłodze. Zeskocz, a kolejne drzwi zniszcz znakiem Aard. W małym pomieszczeniu odkryjesz kilka kufrów z naprawdę cennymi przedmiotami. Złupienie jednego z nich zakończy tę misję, aczkolwiek - dla pewności, rzecz jasna - warto oczyścić je wszystkie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!