Eksploracja
Biały Sad
1 - miejsce ucieczki konia.
2 - żołnierz.
Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie po wyjściu z karczmy w Białym Sadzie podczas wykonywania misji Coś się kończy, coś się zaczyna. Należy jednak podkreślić, że jest ono dostępne TYLKO w tej wersji epilogu, w której Ciri zostaje cesarzową Nilfgaardu.
Opis przejścia
Opuściwszy karczmę w Białym Sadzie, zauważysz, jak koń zrywa się gospodarzowi (1) i ucieka w stronę wschodniego krańca wsi. Rzucenie znaku Aksji nie pomoże, dlatego będziesz musiał ruszyć w tradycyjny pościg.
Wierzchowca dogonisz tuż za wsią (2). Wówczas okaże się, że koń poszedł w galop, ponieważ wyczuł powrót swojego dawnego pana. Żołnierz opowie ci co nieco o swoich perypetiach w czasie wojny i długo wyczekiwanym powrocie do domu. Na koniec podziękuje ci za troskę o los Guldena i odejdzie wraz z koniem, a to krótkie zadanie zostanie zaliczone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!