Wstęp
Zadanie to aktywujesz automatycznie, gdy wygrasz swoją pierwszą partię w Gwinta. Wtedy też otrzymasz Cudowny przewodnik po Gwincie - księgę, która w "magiczny" sposób pomoże ci skompletować wszystkie karty dostępne w Wiedźminie 3.
Opis przejścia
Cel tej misji jest dość prosty: aby ją ukończyć, musisz zebrać wszystkie dostępne w grze karty. Zadanie nie należy do najłatwiejszych i wymaga sporo cierpliwości. Niemniej jeśli chcesz je wykonać, by przejść Wiedźmina 3 na 100%, lub po prostu uwielbiasz wiedźmińską karciankę, to powinieneś wiedzieć, że karty do Gwinta możesz zdobywać na trzy sposoby:
- Wykonywanie zadań. W trakcie swoich wojaży natkniesz się na kilka zadań, które pozwolą ci wygrać unikatowe karty przy okazji gry w Gwinta lub uzyskać je w inny sposób. Mowa o następujących misjach:
- Partyjki ze zwykłymi graczami. Podczas swoich wędrówek napotkasz wielu kupców, kowali, płatnerzy, karczmarzy, a nawet szlachciców (mowa szczególnie o tym rezydującym w pałacu w Wyzimie), którzy chętnie zagrają z tobą w Gwinta. Jeśli wygrasz, otrzymasz nową, losową kartę. Warto zauważyć, że w grze występuje więcej potencjalnych graczy niż kart, dlatego nie musisz się obawiać, że ominięcie jakiegoś kupca uniemożliwi ci zdobycie pełnej kolekcji.
- Kupno kart. Jeśli nie chcesz walczyć o karty przy stole, to większość z nich możesz również nabyć od różnych kupców - przeważnie ceny nie przekraczają kilkudziesięciu novigradzkich koron. Lista sprzedawców kart przedstawia się następująco:
- Bram - spotkasz go w pobliżu karczmy we wsi Biały Sad.
- Karczmarz w Karczmie na Rozstajach w Velen.
- Handlarz w dolnej części Kasztelu Wrońce w Velen.
- Kwatermistrz w górnej części Kasztelu Wrońce w Velen.
- Fryzjer we wsi Glińsk w Velen (po uprzednim uratowaniu go z rąk bandytów.
- Kupiec we wsi Zalipie na północ od Krzywuchowych Moczarów.
- Kupiec we wsi Podgaje w Velen.
- Kupiec w obozie cyrkowców na Zamurzu.
- Karczmarz w gospodzie Gęsia Pipa na Zamurzu.
- Karczmarz w gospodzie Złocisty Jesiotr w Novigradzie.
- Oliwier w gospodzie Zimorodek w Novigradzie.
- Karczmarz w karczmie Siedem Kotów nieopodal Novigradu.
- Stjepan w gospodzie Alchemia w Oxenfurcie.
- Jonas w gospodzie Nowy Port w porcie pod Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig.
- Karczmarz we wsi Arinbjorn na wyspie Ard Skellig.
- Karczmarz w gospodzie we wsi Svorlag na wyspie Spikeroog.
- Karczmarz w gospodzie we wsi Harviken na wyspie Faroe.
- Karczmarz w gospodzie we wsi Urialla na wyspie An Skellig.
Za ukończenie niniejszej misji nie otrzymasz żadnej nagrody. Oczywiście nie licząc kompletnych talii do gry i satysfakcji, że dokonałeś czegoś, na co porwało się stosunkowo niewielu graczy!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!