Towarzysze broni: Skellige

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Va faill, elaine.

 

Opis przejścia

Zanim podejmiesz Dziki Gon w Kaer Morhen, musisz zebrać w wiedźmińskiej warowni sojuszników, by zgotować upiornym jeźdźcom stosowne powitanie. Na Wyspach Skellige możesz uzyskać pomoc kilku starych i nowych przyjaciół:

  • Cerys an Craite - bez względu na to, czy pomogłeś jej w misjach Wybraniec bogów i Królewski gambit, odmówi przybycia do Kaer Morhen, zasłaniając się ważnymi obowiązkami na dworze Skellige.
  • Crach an Craite - jarl również nie zgodzi się na wyprawę do Kaer Morhen, jednak przekaże ci swój miecz - Ostrze zimy.
  • Hjalmar an Craite - zgodzi się udać z odsieczą do Kaer Morhen, o ile wcześniej ukończysz misje Władca Undvik, Wybraniec bogów, Królewski gambit i Koronacja. Ponadto jeśli Folanowi i Vigiemu udało się przeżyć w pierwszym z w/w zadań, to również przybędą do Warowni Starego Morza. Warto podkreślić, że to, kogo poparłeś w walce o koronę Skellige, nie będzie mieć wpływu na decyzję Hjalmara.
  • Myszowór - zgodzi się wybrać do Kaer Morhen bez względu na wszystko.

Zwerbowani sojusznicy zawitają do Kaer Morhen dopiero po ukończeniu misji Wyspa Mgieł. Za pozyskanie każdego z nich otrzymasz 25 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.