Va faill, elaine

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Nie ma jak w domu.

 

Opis przejścia

Zaraz po przebudzeniu dowiesz się, że plan Vesemira nie powiódł się. Z uwagi na to ostatnią deską ratunku dla Umy wydaje się być pomysł Yennefer. Czarodziejka każdemu wyda polecenia - tobie przypadnie przygotowanie Wywarów z Traw. Recepturę, w skład której wchodzą płyn rdzeniowy widłogona, gruczoł jadowy mantikory, język bruxy albinosa, przestęp, skorocel i korzeń mandragory, otrzymasz automatycznie. Zdobycie w/w alchemicznych ingrediencji również nie będzie stanowiło wyzwania, ponieważ komplet składników odnajdziesz na pobliskim stole. Stworzenie mikstur nie wymaga żadnych szczególnych procesów - po prostu przejdź do okna Alchemii i stwórz Wywary z Traw.

Następnie udaj się do Yennefer. Czarodziejka rozpocznie Próbę Traw i czuwanie nad stanem Umy, podczas gdy tobie przypadnie podawanie dziwacznej istocie stworzonych przed chwilą wywarów - Łzawnicę, Perz i Wiechlinę. Nie ma znaczenia, w jakiej kolejności będziesz podawał Umie mikstury; niemniej za każdym razem, gdy to zrobisz, tajemniczy jegomość zacznie wrzeszczeć z bólu. Nie wstrzymuj jednak niczego, lecz kontynuuj Próbę.

Kiedy podasz wszystkie trzy wywary, z Umy zacznie wypływać życie. Yennefer będzie próbowała uratować dziwoląga. Pierwsze próby okażą się bezowocne, jednak ostatecznie czarodziejce uda się utrzymać stwora przy życiu. Następnie Yen z powodzeniem zdejmie klątwę i umieści ją w filakterium. Wówczas okaże się jednak, że to nie Ciri została zaklęta w potwora, lecz jej elfi towarzysz, Avallac'h.

Wiedzący będzie bardzo słaby, jednak zdradzi wam kilka bardzo istotnych informacji. Dowiesz się, że Ciri jest na razie bezpieczna na Wyspie Mgieł, jednak gdy tylko ją opuści, Dziki Gon ruszy za nią w pościg. Zapytany o to, dlaczego wiedźminka jest ścigana przez upiornych rycerzy, elf odpowie, że ci pragną jej krwi, która jest w stanie otworzyć swego rodzaju portal do innego ze światów. Na koniec rozmowy Avallac'h podaruje ci Magicznego świetlika, który po dotarciu na Wyspy Skellige pozwoli ci odnaleźć Ciri.

Po rozmowie z Wiedzącym przyjdzie ci jeszcze zamienić kilka słów z Vesemirem. Wraz z sędziwym wiedźminem wspólnie dojdziecie do wniosku, że gdy tylko odnajdziesz Ciri, powinieneś czym prędzej przywieźć ją do Kaer Morhen, ponieważ jest to najlepsze miejsce do wydania bitwy Dzikiemu Gonowi. Vesemir zasugeruje również, abyś spróbował sprowadzić do wiedźmińskiego siedliszcza możliwie jak największą liczbę swoich sprzymierzeńców. W rezultacie rozmowa ta zaowocuje kilkoma nowymi zadaniami: Wyspa Mgieł, Towarzysze broni: Nilfgaard, Towarzysze broni: Novigrad, Towarzysze broni: Skellige oraz Towarzysze broni: Velen. Otrzymasz również 1500 PD i niniejsza misja zostanie zaliczona.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.