Miecz Berengara

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Kaer Morhen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kaer Morhen - Zadania poboczne - Miecz Berengara - Kaer Morhen

1 - kufer. Wewnątrz znajdziesz Notatki Berengara.

2 - jaskinia czarta.

Jaskinia czarta

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kaer Morhen - Zadania poboczne - Miecz Berengara - Jaskinia czarta

2 - wyjście na zewnątrz.

3 - czart.

4 - kufer. W środku odnajdziesz Schemat: Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu wilka, co przybliży cię do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka IV.

5 - sakwa. W środku odnajdziesz m.in. Schemat: Tor'haerne.

Wstęp

W magazynie znajdującym się w zachodniej części dziedzińca Kaer Morhen odnajdziesz kufer, a w nim Notatki Berengara. Lektura dokumentu aktywuje niniejsze zadanie.

Uwaga! Zadanie to zakończy się niepowodzeniem, jeśli nie odnajdziesz schematu miecza przed rozpoczęciem misji Bitwa w Kaer Morhen.

 

Opis przejścia

Ze znalezionych notatek dowiesz się, że przed opuszczeniem Kaer Morhen Berengar pracował nad niezwykłym elfickim mieczem - Tor'haerne - w czym pomagał mu jego mentor Vesemir. W związku z tym postanowisz wypytać sędziwego wiedźmina o owoce owej współpracy.

Vesemira znajdziesz w głównym gmachu Kaer Morhen. Starzec powie ci, że Berengar nigdy nie ukończył dzieła, do którego tak uparcie dążył. Część winy za to ponosi czart, który zamieszkiwał jaskinię położoną na wschód od wiedźmińskiego siedliszcza. Berengar zamierzał go zabić, jednak potwór okazał sie dla niego zbyt mocny; uciekając, niedoszły zabójca czarta zgubił swoje rzeczy, więc istnieje spore prawdopodobieństwo, że nadal tkwią one w leżu potwora. Vesemir przestrzeże cię jednak przed wyprawą do tego miejsca, przypominając, że Berengar był znakomitym szermierzem, a to oznacza, że ów czart również nie wyleciał sroce spod ogona.

Oczywiście jeśli chcesz ukończyć to zadanie, musisz zignorować dobre rady papcia Vesemira. Udaj się zatem wpław na wschód od Kaer Morhen i odszukaj wejście do jaskini (2). W jej sercu spotkasz czarta (poz. 27), dlatego przed walką warto nasmarować ostrze olejem przeciw reliktom oraz skorzystać z ochrony, jaką daje Znak Quen.

Kiedy przechylisz szalę zwycięstwa na swoją korzyść, nie pozostanie ci nic innego, jak tylko przeszukać jaskinię. Sakwę z rzeczami Berengara odnajdziesz bez większego problemu (4). Wewnątrz niej natrafisz m.in. na Schemat: Tor'haerne, którego zabranie zakończy to zadanie i zapewni ci 50 PD. Warto przy tym zaznaczyć, że schemat ten pozwala wykuć srebrny miecz Tor'haerne w "unikatowej" wersji - lepszej od wariantu "magicznego", który można stworzyć na podstawie schematu zdobytego losowo lub kupionego od jednego z rzemieślników.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.