Wiedźmińska kuźnia

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Kaer Morhen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kaer Morhen - Zadania poboczne - Wiedźmińska kuźnia - Kaer Morhen

1 - Kaer Morhen.

2 - Kopalnia żelaza.

Kopalnia żelaza

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kaer Morhen - Zadania poboczne - Wiedźmińska kuźnia - Kopalnia żelaza

2 - wyjście na zewnątrz.

3 - żywiołak ziemi.

4 - piedestał. To na nim musisz położyć znalezioną w zamku księgę.

W pobliżu natkniesz się również na szereg łupów. W jednej ze szkatuł odkryjesz Schemat: Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu wilka, którego zdobycie jest związane z zadaniem pobocznym Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka IV.

5 - sekretne przejście.

6 - kuźnia.

Wstęp

Na parterze południowo-wschodniej wieży Kaer Morhen natkniesz się na kufer, który będzie zawierał w sobie egzemplarz księgi pt. Monstrum, albo wiedźmina opisanie. Tom 2. Przeczytanie jej rozpocznie niniejsze zadanie.

 

Opis przejścia

Odnaleziona w kufrze księga nie zawiera w sobie odkrywczej treści, za to natkniesz się w niej na bardzo ciekawy dopisek na marginesie - Księga jest kluczem. Kopalnia przy Kaer Morhen. Zaintrygownay adnotacją, udaj się na poszukiwania wspomnianego miejsca, które znajduje się na południowy-zachód od Kaer Morhen (2).

W kopalni czeka cię nie lada wyzwanie, bowiem będziesz musiał zmierzyć się z żywiołakiem ziemi (poz. 30, 3). Nasmaruj miecz olejem przeciw istotom magicznym, rzuć Znak Quen i powoli obniżaj pasek życia potwora, jednocześnie unikając jego potężnych ataków. Gdy żywiołak przestanie być przeszkodą, kontynuuj swą wędrówkę jedyną dostępną drogą, aż natkniesz się na piedestał (4). Zbadaj go, co sprawi, że Geralt umieści na nim znalezioną wcześniej księgę. W ten oto sposób otworzysz sekretne przejście, które znajduje się w zachodniej ścianie (5) komnaty. Nim jednak przez nie przejdziesz, koniecznie przetrząśnij skrytki pozostawione przy piedestale, bowiem w jednej ze szkatuł odnajdziesz Schemat: Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu wilka.

W następnej komnacie odkryjesz tytułową kuźnię. Medalion od razu zaczie drżeć, dlatego przyjrzyj się grocie przez pryzmat wiedźmińskich zmysłów. W ten sposób podświetlisz na czerwono kowalskie miechy - wejdź z nimi w interakcję, a obudzisz ifryta, który poinformuje cię, że kuźnia jest własnością Radmira z Tor Carnedd. To, co odpowiesz, w zasadzie nie będzie miał większego znaczenia, bowiem strażnik tego miejsca (poz. 30) i tak postanowi cię zaatakować.

Ifryt jest tak naprawdę żywiołakiem, dlatego w walce z nim warto skorzystać z oleju przeciw istotom magicznym. Jest całkowicie odporny na ogień, więc rzucanie znaku Igni możesz sobie darować; posiada też ognistą tarczę, którą powinieneś regularnie rozpraszać Znakiem Aard. Jeśli do tego z powodzeniem będziesz unikał potężnych ataków ifryta, co na małej przestrzeni bywa niekiedy kłopotliwe, walka raczej szybko zakończy się twoim zwycięstwem.

Kiedy ifryt zginie, ogień w kuźni przygaśnie. Podejdź do niej (6) i użyj Oka Nehaleni. W ten sposób odkryjesz, że tylna ściana komnaty jest tak naprawdę iluzją, za którą ukryto trzy kufry z bogatymi łupami, w tym m.in. Mistrzowską zbroję wiedźmińskiego cechu wilka. Tak czy inaczej odkrycie tego małego, wiedźmińskiego skarbca zapewni ci 25 PD i zakończy niniejsze zadanie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.